SiriHo Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Traileren for The Whispered World ser lovende ut. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Teit at spill som benytter "glemt" teknikker får så mye skrøyt. Denne stilen er brukt i mangen gammle spill fra 80-90 tallet da maskiner ikke hadde krefter nok. Som f.eks King Quests. Stemmene hørtes helt forferdeligt ut! Nesten som om det hele er gjort av kunn ett person. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Herregud. Stemmene var jo helt forferdelige Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Må nesten slutte meg til klagekoret her. De stemmene var ikke særlig proffe. Synd, for dette spillet ser ellers fint ut. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Haha ja jeg var skeptisk til tittelen på artikkelen. Men det var før jeg så traileren, haha. Elsker 2D da og stilen er digg. Bare synd det med stemmene. Lenke til kommentar
christer247 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Spillet ser jo veldig kult laget ut...!! De stemmene altså.. Jeg må virkelig si jeg blir ordentlig flau på utviklernes vegne.. Er det MULIG å være så umotivert? Får skuespillerne dårlig betalt? And so forth... Helt utrolig kjipt at umotiverte/dårlige skuespillere skulle ødelegge for et spill med potensiale! Jeg hadde helt klart blitt fristet, men ikke nå etter jeg har sett traileren, jeg bare klarer ikke å bli flau hele veien gjennom spillet, det blir for tragisk rett og slett.... Jeje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg