Zlatan92 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) God dag. Jeg har nylig kjøpt meg en ny ruter (Netgear WNR 1000), men jeg får ikke koblet min stasjonære PC med WinXP. Der bruker jeg en 3com Problemet er nå at jeg ikke får internett på PCen. Den prøver å koble til, altså "henter nettverksadresse", men når den egentlig burde kobles til, så kommer det et rødt kryss om at den ikke kan kobles til! Samme gjelder min HP bærbare pc. Kan noen hjelpe meg? Takk! Endret 30. mars 2010 av Zlatan92 Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Prøv å restarte ruteren... for så å prøve å konle den til igjen funker alltid for meg Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 hjelper ikke.. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 I nettverksbehandling, sidemeny, skal det være noe som heter "...foretrukkede nettverk..." eller lignende. Prøv å slett alle som ligger der og koble til igjen. Evt høyreklikk på ikonet med rødt kryss og velg reparer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå