carwin Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Del 2 av testen på mobilsiden.dk er nå online. Takk mroek, lagt til. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 idg.se har testet Desire. Får karakter 9/10: Desire och Legend är de bästa telefoner du kan köpa just nu. Vilken du väljer är egentligen en fråga om vad du prioriterar, snabbhet eller byggkvalitet. Lenke til kommentar
kingalex Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har hatt min desire i 24 timer nå, så den ligger på første lading ordentlige lading nå. har gått fra s60 til android så overgangen er stor, men begynner å få dreisen. har ikke fått testet så mye enda. men sense og skjerm imponerer ihvertfall. internettsurfing er imponerende. har dog fått et lite problem, kjøpte beskyttelsefilm for skjermen men den var jeg ikke særlig flink til å feste så nå har jeg luftbobler på hele skjermen. hvordan får jeg den av? og er etterlater det merker? er jo bare skjemmende når skjermen er svart. er av merket timetech. Lenke til kommentar
cral Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 http://www.mobilen.no har fått Desire Test online. Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Får den i morgen ^^ Hvor bestilte du den fra, hvor mye kostet den, og hvilket abonnement/eventuelt uten? Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Får den i morgen ^^ Hvor bestilte du den fra, hvor mye kostet den, og hvilket abonnement/eventuelt uten? Elkjøp i butikk, på salg, kostet 1 krone med tele2 champion 249, blir 2700 eller noe totalpris, ganske billig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå