alex100 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg har windows 2003 server standard edtion inne på en maskin med en harddisk på 31 GB. da jeg la inn windows 2003 server la jeg det inn på en partisjon på 2.5 GB. når jeg da er inne i windows finner bare denne 2.5GB partisjonen. hvordan kan jeg få opprettet en partisjon på de resterende GBene av harddisken og formatert den slik at jeg kan bruke den i windows? finnes det programmer til slik? hvilke? takker for alle svar... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Høyreklikk på My Computer og velg Manange. Finn Disk managment der :-) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Partition Magic er det mest brukte til formålet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Partition magic er ikke helt god når det gjelder NTFS-partisjoner. (Det var ihvertfall slik i PM 6.0) Det du bør gjøre, er å formatere harddisken, installere Windows på nytt, og opprette to partisjoner i installeren. Den ene på 2,5 GB, og den andre på ? GB. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Alså...hvorfor skal han måtte reinstallere når han kun trenger å gå inn på det jeg skrev ovenfor? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Alså...hvorfor skal han måtte reinstallere når han kun trenger å gå inn på det jeg skrev ovenfor? riktig. det funket det du skrev. takker for hjelpen alle sammen... Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå