denethon Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 (endret) > Dette er en kopi fra posten min fra pinnacle sitt forum:>>>> My camera:> JVC GR-DVL9600>> My PC:> Abit kt7-raid (mainboard)> IBM Deskstar UDMA100 45GB (harddisk drive)> Creative Soundblaster 1024 Live! (soundcard)> AMD T-Bird 1Ghz (cpu)> Windows98 Second Edition (OS)>>> What works well:> Capture and edit my videos>> What does not work:> Send my finished video back to my DV-camcorder (WITH DV-Inn and DV-Out)>> What happends when I try to send to DV-camcorder:> The timecode starts running, and it records 3-4 secs of the video, beforeit> starts flickering between the blue screen and the video (on theLCD-screen)>>> Why can't I record back to my DV-Tape?>> I've read at Pinnaclesys.com that Abit KT7A-Raid does support my> firewirecard.. what is the difference between MY KT7 and the supportetKT7A?>> Please answer my question, I'm getting tired of all the trouble>> Endret 13. april 2018 av denethon Lenke til kommentar
tvika Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Hei Jeg har akkurat samme problemet. Bruker Studio DV fra pinnacle og Sony PC5e kamera. Jeg har prøvd å få hjelp ang. dette problemet i laaaange tider, uten hell. Vurderer å bytte ut firewire kortet med "skikkelig" videoredigeringskort både pga at jeg ikke får video tilbake til kameraet OG fordi maskinen låser seg når jeg skrur på kameraet (noe som skjedde etter 9 månders problemfritt bruk, noen som vet hva dette kan skyldes??).Heller ikke dette problemet kan noen løse for meg. Begynner å miste nattesøvnen pga dette pluss at jeg tror pinnacle systems har ugler i mosen. Hvis du sjekker diskusjonsforumet til pinnacle ser du at mange har problemer med at pc'en fryser eller ikke fungerer skikkelig når de bruker firewire kort fra pinnacle. Jeg håper vi kan finne en løsning på dette.. som ikke koster flere flesk :smile: mvh Passlig irritert ______ TV Lenke til kommentar
denethon Skrevet 15. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2001 Hadde jeg bare vært rik, hadde jeg kjøpt meg en Macintosh G4 med en gang! Men siden jeg er stundent og ikke eier nåla i veggen hadde det vært kjekt å funnet en løsning på dette. jeg har testet et annet firwirekort av samme typen, og det er like mye problemer da. Lenke til kommentar
sleazer Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 hei folkens! - Så med andre ord burde jeg ligge unna Pinnacles Studio DV og Studio DV+ ? -Hva er alternativet til Pinnacle? -Jeg har software osv., så jeg trenger ikke det.. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Quote: On 2001-10-12 17:50, denethon skrev:> Dette er en kopi fra posten min fra pinnacle sitt forum:>>>> My camera:> JVC GR-DVL9600>> My PC:> Abit kt7-raid (mainboard)> IBM Deskstar UDMA100 45GB (harddisk drive)> Creative Soundblaster 1024 Live! (soundcard)> AMD T-Bird 1Ghz (cpu)> Windows98 Second Edition (OS)>>> What works well:> Capture and edit my videos>> What does not work:> Send my finished video back to my DV-camcorder (WITH DV-Inn and DV-Out)>> What happends when I try to send to DV-camcorder:> The timecode starts running, and it records 3-4 secs of the video, beforeit> starts flickering between the blue screen and the video (on theLCD-screen)>>> Why can't I record back to my DV-Tape?>> I've read at Pinnaclesys.com that Abit KT7A-Raid does support my> firewirecard.. what is the difference between MY KT7 and the supportetKT7A?>> Please answer my question, I'm getting tired of all the trouble>>>>> Har du no svar på dette?>> Mvh>> Tore Minsaas Hei.. Etter laaang tids grubling fant jeg ut at det var en feil med kameraet som gjorde det problematisk å overføre filmen til kameraet. Byttet til ny modell og alt fønket fint. Du som lurte på om du skulle holde deg langt unna studio DV. Når kameraet virker, virker alt knirkefritt. Har egentlig ikke noe negativt å si om Studio DV. ___ TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå