abene Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 En oppdatert betaversjon av programmet GPU-Z er nå tilgjengelig for nedlastning. Les mer Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Sykt produktplassering ved og legge inn Nvidia kortet der, istedenfor bilde av selve programmet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 ja reagerte på det samme selv... Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 hw.no har nå lagt inn bilde av skjermkort de fleste gangene det er GPU-Z artikkel.. Forteller jo egentlig litt om forholdet mellom fermi og cissam/mysticon.. think about it At det er bilde av GTX 400 kort er jo litt aktuelt siden den nye GPU-Z har lagt til ny støtte dette kortet Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Å jah! ATI ROCKER HARDT! og Nvidia skal ikke få noenting, ikke bilde engang! Jeg må vel være ærlig med deg og si jeg ikke bryr meg om det. Jeg bare synes det hadde vært ti ganger mer logisk og hatt bilde av selve programmet. Endret 31. mars 2010 av CissaM Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 For min del hadde det vel vert bedre om de hadde gjordt det som i disse artiklene http://www.hardware.no/artikler/oppdatert_verktoy_for_gpu-er/46635 http://www.hardware.no/artikler/gpu-z_i_ny_versjon/44125 Var vel mest at jeg reagerte på at det var bilde av et skjermkort og ikke et nvidia kort. Ser i ettertid at jeg burde lest CissaM sitt svar litt bedre Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Var vel mest at jeg reagerte på at det var bilde av et skjermkort og ikke et nvidia kort. Det som var poenget mitt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå