Gå til innhold

HD 3870 vs GTS 250


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har i dag et Radeon HD 3870 (512), som forsåvidt funker ok, men bråker litt. Har fått anbefalt et Gainward GTS 250 (er på tilbud til 750 kr), men når jeg sammenliner specs på de kortene, virker det ikke som det er store forskjellen i ytelse?

 

Det virker jo litt rart siden 3000-serien er vel minst en generasjon bak GTS 250?

 

Er 250 såpass mye bedre at det er verdt oppgraderingen, eller er kortene så like som tallene tyder på at de er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg har i dag et Radeon HD 3870 (512), som forsåvidt funker ok, men bråker litt. Har fått anbefalt et Gainward GTS 250 (er på tilbud til 750 kr), men når jeg sammenliner specs på de kortene, virker det ikke som det er store forskjellen i ytelse?

 

Det virker jo litt rart siden 3000-serien er vel minst en generasjon bak GTS 250?

 

Er 250 såpass mye bedre at det er verdt oppgraderingen, eller er kortene så like som tallene tyder på at de er?

 

GTS 250 er nok en del raskere ja. Det yter ganske likt som HD 4850, men hvorfor ikke putte i noen få hundrelapper og kjøpe et HD 5770? Det ligger marginalt over HD4870/GTX260 i ytelse, og er "bang for the bucks".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...