pierce007 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nå i det siste har jeg merket at maskinen min er på hver morgen. Jeg har ikke aktivert noen programmer el som skal starte opp maskinen såvidt jeg vet og kan huske.. Hvordan fikse dette eller finne ut av dette? Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 for lite info. Slår du av PCn helt eller setter du den i dvale/ventemodus? hvilket OS bruker du? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 for lite info. Slår du av PCn helt eller setter du den i dvale/ventemodus? hvilket OS bruker du? den settes i dvale ja... Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 den settes i dvale ja... Kan det være at den kjører disk defragmentering, virus scan eller windows defender i bakgrunnen. Disse starter ofte midt på natten "som standard" Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Ok, hadde et lignende problem. Jeg brukte selv Windows 7. Siden du ikke nevner noe om operativ system, må jeg bare gå utifra at du iallfall har windows Du kan iallfall prøve det som funket for meg: Klikk på Start meny > høyreklikk min datamaskin > egenskaper > enhetsbehandling (ligger under tabben "maskinvare" i windows XP, ligger på linja til venstre i windows vista og windows 7) > gå ned til nettverks kort > høyreklikk på det nettverks korte som er i bruk og gå på egenskaper (gjør det samme med alle hvis du er i tvil om hvilet av dem det er du bruker) > Under taben "strømstyring" kan du huke av "Tilat denne enheten å bringe datamaskinen ut av ventemodus." Prøv dette i første omgang så får vi se om det hjelper Endret 30. mars 2010 av neruen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå