xvis Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har en gammel Pentium 166, med en etterhvert bråkete vifte som jeg ønsker å erstatte med en passiv (vifteløs) kjøler. Dvs, om noe slikt eksisterer da! Det er jo ikke akkurat siste skrik av kjølere vi snakker om her. Noen som har et tips? -Morten Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 sjekk på clas ohlson viss du kan. de tror jeg har noen slike gamle vifter. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 det er jo vare å ta en omtrent hvilkensomhelst moderne kjøleribbe og montere den med termisk lim. Det burde holde for en hvilkensomhelst p166 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har, jeg har !!! Send PM ! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ja...jeg har en 200@233 uten kjøler Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ja, enig med alle her. Ta tak i den første og mest "elendige" Socket A kjøleren du kan få tak i (gjerne med ødelagt/manglende vifte). Er du heldig, så virker festemekanismen også. Hvis du virkelig skal ta på deg spanderbuksene(he-he), så kan du jo kline på litt kjølepasta også. Men pass på, P166 kan få kjølesjokk . Jeg har selv en P200 MMX, men den er litt verre å få til å bli kjølt passivt. Det sitter nemlig en liten pingle ala dagens GPU kjølere limt fast på den. Jeg må vel fra med Dremelen tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå