Vetle96 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hva med herr vibrerende massasje-apparat? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hva med herr vibrerende massasje-apparat? Vil føles helt feil for meg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Den beste orgasmen kommer på bryllupsnatta, med det klare formål om å skape et barn. Dersom det ikke skapes et barn, skal ikke orgasmer forekomme. Man skal også unngå å ta på sine edlere deler. *kremt* Helst ikke kom med dine religiøse meninger her, dette er en tråd får runketeknikker, hva som gir DEG den beste orgasmen, diskutere spørsmål og hverandres teknikker. Så hvis du ikke har noe fornuftig å komme med i denne tråden, ber jeg deg pent om du kan poste og diskutere dine meninger med noen andre i en annen del av forumet Mvh: Knut Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Han har nok hatt fingra neddi buksa og dyppa'n et parr ganger han også Lenke til kommentar
Gjest orgasme Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Rett før det går, holder du stramt rundt roten av penis. Slipp taket etter at du har begynnt å sprute, slik at det oppstår ett trykk i penis. Følelsen når du slipper taket er heftig, og du spruter langt! :o) Lenke til kommentar
Gjest samaritan Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Rett før det går, holder du stramt rundt roten av penis. Slipp taket etter at du har begynnt å sprute, slik at det oppstår ett trykk i penis. Følelsen når du slipper taket er heftig, og du spruter langt! :o) Det burde komme en advarsel med denne. Bør ikke prøves uten vernebriller og håndkle for hånd. Takk. Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 lol, alltid rart å smake på sin egen sæd Leste forresten om en raring fom frøs sæden sin, varmet den opp igjen, og sprøytet den inn i munnen sin ved hjelp av en liten sprøyte, for å simulere sædsprut Sært... Hørte om en som gjennvinna sæden sin (svelga alt altså). Dette for å unngå "ufødte barn". Lenke til kommentar
whitetigerman Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg husker godt hvordan jeg selv fnøs av tanken første gang jeg hørte om en "løs-fitte". Jeg tror mye av årsaken er kulturelt programmert. Jeg tror mange menn føler at det å kjøpe seg en gummisak til 500 kroner og stappe pikken sin inn i, er et nederlag. Vi skal liksom være menn. Vi skaffer oss damer. Og joda, jeg er ingen motstander av ekte sex. Ekte sex rocker. Men. Å kjøpe seg en av skikkelig kvalitet gir en opplevelse jeg ikke tror mange gutter veit hva er før de selv har prøvd. For eksempel Fleshlight, som må varmes opp med lunkent vann og smøres opp med glidemiddel. Joda, litt styr. Men om vi glemmer alle fordommer og alt styret, lukker øynene og konsentrer på den fysiske FØLELSEN det er å kose med seg selv inne i en sånn. Da er det pokker ikke verst. Det er DIGG, og en kanonbra måte å trene seg opp på med tanke på utholdenhet også. Men tilbake til spørsmålet. En runketeknikk jeg "oppdaget" her om dagen som kan gi en rådigg orgasme, er følgende. Altså. Denne funker best i dusjen. Du har godt med såpe eller annet glidemiddel. Vrenger forhuden. I stedet for vanlig runkegrep, snur du hånda, slik at innsida av håndflaten din holder rundt / stimulerer hele penishodet. Så kan du begynne runkebevegelsen. Personlig synes jeg faktisk venstrehånda funker best på denne (er selv høyrehendt). Lykke til! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Rett før det går, holder du stramt rundt roten av penis. Slipp taket etter at du har begynnt å sprute, slik at det oppstår ett trykk i penis. Følelsen når du slipper taket er heftig, og du spruter langt! :o) Det burde komme en advarsel med denne. Bør ikke prøves uten vernebriller og håndkle for hånd. Takk. Har fått skudd i trynet før ja Og det er ikke akkurat lett å stoppe midt i Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å stimulere anus er gir en bedre orgasme for meg, enda mer om jeg stikker en finger inn å masserer prostata. Utenom dette har man et punkt mellom anus og kanten der pungen begynner som er utrolig følsom for massering. Jeg får den beste orgasmen når jeg ligger på ryggen, alt annet tar flytter fokuset vekk fra orgasmen Den beste orgasmen får jeg når jeg runker, stopper, rett før orgasme, mange ganger, mens jeg har en butplug med vibrator eller en nexus i rumpa og gir meg anal og prostatamassasje. Blir helt multiorgasmisk og får nærmest utenomjordiske orgasmer, ofte uten sædsprut. Jeg kan bare fortsetter etter orgasmen og komme om og om igjen, superdigg:::: Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Når man grunnet nerveskade ikke har noen følelse i hånda, føles ut som om det er noen andre sin hånd. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Når man grunnet nerveskade ikke har noen følelse i hånda, føles ut som om det er noen andre sin hånd. Man kan ta å knekke hånda så mange ganger at nervene blir ødelagte så får man samme følelsen! nei... Endret 4. juni 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Støvsugeren! brutalt fort og rått! men pass på at den er ren da, slik at du ikke får infeksjoner! ja hehe, du er crasy så forsviner tissen i støvsugeren Endret 14. juni 2010 av makemelove Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Strammer alltid pikken når jeg runker, kommer MYE raskere og bedre. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 okokok: :dribble: først runker dere og kommer 2-3 ganger til dagen, i ett par dager. så tar dere pause i 2-7 dager. etter pausen: ( viktig og runke MYE dagli før dere tar pause) 1. ta ett varmt, lite, hånkle og surr rundt penisen (på morgen/dag tid) 2. ha det der i ca 2 min, til tissen blir god og hard. 3. runk, runk, runk! nesten til orgasme, når du kjenner du er på vei til og komme, slutter du 4.ok, nå har kvelden kommet og dere er klar til og spurte hardt! 5. sedd dere på dass, finn fram prono og runk! ta tissen til høyre og sprut over hele låre, kneet, og gulvet! tar litt tid men.. vell verdt det! 2 Lenke til kommentar
Tentroh Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) okokok: :dribble: først runker dere og kommer 2-3 ganger til dagen, i ett par dager. så tar dere pause i 2-7 dager. etter pausen: ( viktig og runke MYE dagli før dere tar pause) 1. ta ett varmt, lite, hånkle og surr rundt penisen (på morgen/dag tid) 2. ha det der i ca 2 min, til tissen blir god og hard. 3. runk, runk, runk! nesten til orgasme, når du kjenner du er på vei til og komme, slutter du 4.ok, nå har kvelden kommet og dere er klar til og spurte hardt! 5. sedd dere på dass, finn fram prono og runk! ta tissen til høyre og sprut over hele låre, kneet, og gulvet! tar litt tid men.. vell verdt det! Hehe, hørtes interessant ut Endret 6. juli 2010 av Tentroh Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 okokok: :dribble: først runker dere og kommer 2-3 ganger til dagen, i ett par dager. så tar dere pause i 2-7 dager. etter pausen: ( viktig og runke MYE dagli før dere tar pause) 1. ta ett varmt, lite, hånkle og surr rundt penisen (på morgen/dag tid) 2. ha det der i ca 2 min, til tissen blir god og hard. 3. runk, runk, runk! nesten til orgasme, når du kjenner du er på vei til og komme, slutter du 4.ok, nå har kvelden kommet og dere er klar til og spurte hardt! 5. sedd dere på dass, finn fram prono og runk! ta tissen til høyre og sprut over hele låre, kneet, og gulvet! tar litt tid men.. vell verdt det! Hehe, hørtes interessant ut gratulerer med første innlegg velkommen til diskusjon.no Lenke til kommentar
the litle dude Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 okokok: :dribble: først runker dere og kommer 2-3 ganger til dagen, i ett par dager. så tar dere pause i 2-7 dager. etter pausen: ( viktig og runke MYE dagli før dere tar pause) 1. ta ett varmt, lite, hånkle og surr rundt penisen (på morgen/dag tid) 2. ha det der i ca 2 min, til tissen blir god og hard. 3. runk, runk, runk! nesten til orgasme, når du kjenner du er på vei til og komme, slutter du 4.ok, nå har kvelden kommet og dere er klar til og spurte hardt! 5. sedd dere på dass, finn fram prono og runk! ta tissen til høyre og sprut over hele låre, kneet, og gulvet! tar litt tid men.. vell verdt det! Hehe, hørtes interessant ut Grævla deilikt og få sæd på seg sjølv, yammi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg