varmepumpe Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei!!! Har holdt mye på med høyrehånda og tenker å legge ut tips, samt at andre kan gjøre det; hvordan får vi di beste orgasmene... Første tips fra meg er; prøv å tisse rett før det går for deg (umulig å tisse, men prøv!). Press på og kjemp mot orgasmen... gir et ekstra kick og forlenger orgasmen!!! Andre med tips? Kommer med flere!!! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Rett fram, ut - inn, virk .. over Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Stop når du kjenner at du er på vei til å komme. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 har lest at å stimulerer anus eller noe så får man større orgasme.. NB! har ikke prøvd dette i praksis (ei heller i teorien xD) så den som vil; post her og fortell om det er noen forskjell xD Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det kan eg skrive under på at det er sant Ikkje alltid eg brukar å gjere det, men fint i ny og ne Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 men e vil ikkje være utro med hånda, den har alltid vært så trofast mot meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Stop når du kjenner at du er på vei til å komme. Dette er en kjent og forholds grei teori som fungerer, men du kan "drite deg ut" ved at du faktisk ikke rekker å stoppe, og at du kommer. Da kan det bli en nedtur. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 har lest at å stimulerer anus eller noe så får man større orgasme.. NB! har ikke prøvd dette i praksis (ei heller i teorien xD) så den som vil; post her og fortell om det er noen forskjell xD Et ord: Nei Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Stop når du kjenner at du er på vei til å komme. Dette er en kjent og forholds grei teori som fungerer, men du kan "drite deg ut" ved at du faktisk ikke rekker å stoppe, og at du kommer. Da kan det bli en nedtur. Det suger. Spess hvis du bare hadde det kvarteret du tok deg, pga tidlig skole dagen etterpå Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg liker å ligge opp ned, gjerne halvveis ned fra sengen med beina i været. For ekstra effekt har jeg på sokker og solbriller Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg liker å ligge opp ned, gjerne halvveis ned fra sengen med beina i været. For ekstra effekt har jeg på sokker og solbriller Jeg gjør akkurat det samme som deg, bare at jeg har på lange strømper i stedet, for ekstra effekt........... Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 har lest at å stimulerer anus eller noe så får man større orgasme.. NB! har ikke prøvd dette i praksis (ei heller i teorien xD) så den som vil; post her og fortell om det er noen forskjell xD Et ord: Nei Jo. Det stimulerer prostata. Og orgasmen blir kraftigere. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Dere som har tips, kjapp dere Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 har lest at å stimulerer anus eller noe så får man større orgasme.. NB! har ikke prøvd dette i praksis (ei heller i teorien xD) så den som vil; post her og fortell om det er noen forskjell xD Et ord: Nei Et ord: Jo Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Stimulering av anus er godt ja, men jeg vil liksom ikke ta fingern inn der Noen som har erfaringer med fleshlight og vibrator btw? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Stop når du kjenner at du er på vei til å komme. Dette er en kjent og forholds grei teori som fungerer, men du kan "drite deg ut" ved at du faktisk ikke rekker å stoppe, og at du kommer. Da kan det bli en nedtur. Jo selvfølgelig, men også der er det en fin grense mellom en skuffende orgasme og en stor orgamse. Stopper du ca. "halvveis" i orgasmen ( før det kommer noe ut ) opplever hvertfall jeg en forsterket orgasme, men stopper du for tidlig blir den veldig skuffende. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er ikke alltid like lett å stoppe desverre..Skjedd meg noen ganger skuffendes da ja. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjøpe meg en fitteavstøpning for en stund siden, gruser frøken høyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg