SupremeX Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvordan legger man til nye farger på 3650/7650? Det er jo bare blå, grønn og fiolett! Så kan noen forklare dette?: Takk på forhånd Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Dere kan bare stenge denne, fant ut til slutt hvordan jeg endre "themes" på telefonen... Takk for hjelpen som jeg ikke trengte Lenke til kommentar
3650 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er sikkert flere som lurer på det samme. Så du kan gjerne dele med oss andre hva du fant ut! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Det kan jeg gjerne gjøre Gå inn på http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=92 og klikk på: "Want to try?" helt oppe i høyre hjørne, så velger du hvilken versjon du skal ha. Jeg tok den nederste; "Psiloc miniGPS & Profiles Suite 1.00 all languages". Men husk at du kan bare prøve i 21 dager, så må du kjøpe! Takk for det [PaaL] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det finnes et gratis alternativ også. "Palette Extender" eller noe slikt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Det finnes et gratis alternativ også. "Palette Extender" eller noe slikt Ja, men eProfiles tillater animerte bakgrunner skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå