SeSa Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Eva, Luka, and I had a spontaneous photo shoot in downtown Trondheim today. Was good fun and I am actually quite glad that it started snowing when we met. Constructive feedback welcome (as well as replies of all other sorts)! Endret 30. mars 2010 av SeSa Lenke til kommentar
SeSa Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) We also shot a short video clip. Hope you like it: http://www.vimeo.com/10594083 (Go to vimeo for high definition) Endret 31. mars 2010 av SeSa Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Oh yeah. Stilig lys og farger i det andre. Når det gjelder selvportrettet ditt i annen tråd, så syns jeg ikke du skal legge på tekst. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Flott lys, farger og stemning i begge bildene. Det eneste jeg egentlig har å utsette på disse er at jeg skulle ønske at de var i fokus med "hele seg" i bilde #2. Er det TS-E 45/2.8 som er brukt? Lenke til kommentar
SeSa Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Det eneste jeg egentlig har å utsette på disse er at jeg skulle ønske at de var i fokus med "hele seg" i bilde #2. You mean that the legs are not blurry? I think I couldn't have done that there actually. I was already at ISO3200 and f/2.8. Was too little light for a smaller aperture (blende) I think. Er det TS-E 45/2.8 som er brukt? Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå