Needjake2 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har fått Dragon age awakening til ps3 idag etter at jeg bestilte fra amazon. Men så viste det seg at det ikke funket fordi jeg ikke hadde det første spillet fra denna region. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Skaffe det første i rett versjon eller få Awakening i rett versjon? Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Skaffe det første i rett versjon eller få Awakening i rett versjon? Det beste hadde vært å fått awakening i rett versjon, men må står jeg stille etter å ha brukt 600kr på et spill som ikke funker. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Mener du Dragon Age: Origins eller utvidelsespakken Awakening? Trodde ikke Awakening fantes til PS3 jeg. Endret 4. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Awakening kan kun kjøpes til ps3 på psn, så skjønner ikke helt hvordan du har klart dette Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Awakening kan kun kjøpes til ps3 på psn, så skjønner ikke helt hvordan du har klart dette Jeg bestilte det fra USA for det slippes ut på disc der. Mener du Dragon Age: Origins eller utvidelsespakken Awakening? Trodde ikke Awakening fantes til PS3 jeg. Mener Awakening, i Usa slippes det på disc også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå