Gå til innhold

TG, hva gjør man egentlig?

Anbefalte innlegg

Har fått dette spørsmålet ganske mange ganger, og kommer ikke på noe saklig svar. Man kan jo svare spille spill, laste ned, compoer osv., men alle som har vært der vet at det ikke er noen av de tingene mesteparten av tiden går til. Har vært der jeg, er ikke det, og skal igjen om 2 dager.

Jeg vil si at det nærmeste jeg kan komme med som forklaring er å sitte og leve livet sammen med 5000+ andre personer med like interesser. Men det dekker liksom ikke! Noen som har noen mer spot-on forklaringer? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kommer, banner over at man må bære tungt datautstyr og koble opp, setter seg til og fikser DC++ og kjører ned så mye dritt man har plass til, gamer mens man drikker cola og spiser dritt, håper på å ikke få driter'n, tar en tur rundt og sjekker stander mens man ser etter et sted man kan sove senere, går tilbake for å game, ser noen filmer mens man innerst inne ønsker TG hadde eget runkerom :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Man kommer, banner over at man må bære tungt datautstyr og koble opp, setter seg til og fikser DC++ og kjører ned så mye dritt man har plass til, gamer mens man drikker cola og spiser dritt, håper på å ikke få driter'n, tar en tur rundt og sjekker stander mens man ser etter et sted man kan sove senere, går tilbake for å game, ser noen filmer mens man innerst inne ønsker TG hadde eget runkerom :p

Jeg lo HØYT av denne. Spot on ;D

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...