Deadringer Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei. Jeg får ikke spilt på xbox-live fordi profilen min av en eller annen rar grunn er engelsk og jeg får derfor ikke brukt postnr og slikt når jeg skal registrere meg. Noen som kan forklare hvordan jeg setter denne til norsk? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 hvis du har prøvd å endre land på xbox.com og dette ikke går bør du bare prøve å ringe microsoft. Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det går ikke an å bytte land på profilen sin. Eneste man kan gjöre er å lage en ny profil :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Det går ikke an å bytte land på profilen sin. Eneste man kan gjöre er å lage en ny profil :/ Jeg lagde en på xbox.no. Hvordan får jeg valgt å logge inn på den på xboxen? Jeg ser ingen "sign in to existing profile" elns der. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Tror du må ta recover gamertag. Er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå