Gå til innhold

Fifa - Ultimate Team tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åssen tror du han passer inn i 4-2-3-1 som enslig spiss?

Spørs jo hvor god du er da? Og hvor god du er i den formasjonen du bruker, Bent er en rask spiss, men måten jeg spiller på, hvis jeg skulle hatt en enslig spiss, så ville jeg ha brukt en som er sterk i kroppen f.eks J.Carew, pluss at han har 82-83 i fart ;)

Kan vi få se hele laget ditt?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Vet. Jeg er en person som er veldig glad i den måten å spille på og, så har vurdert å bytte formasjon sånn at jeg har 2 spisser, men det blir vel mye styr fordi da er det vel mange som ikke får grønn på formasjongreia?

Og en ting til. Hva er poenget med å ansette manager? øker han chemistryen?

Lenke til kommentar

Vet. Jeg er en person som er veldig glad i den måten å spille på og, så har vurdert å bytte formasjon sånn at jeg har 2 spisser, men det blir vel mye styr fordi da er det vel mange som ikke får grønn på formasjongreia?

Og en ting til. Hva er poenget med å ansette manager? øker han chemistryen?

Ja, så lenge han liker samme formasjon som du bruker og det er også bonus etter hvor mange som er ifra samme nasjon som manageren:)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Jeg trenger litt tips her om noen vil ta seg tiden:-)

Coins tar jo evigheter å bygge opp via kampene, så er der noen annen måte å få gjort dette på?

Er der en liga eller nasjonalitet der er gode spillere til å få et helt lag uten at de koster så sykt mye?

Noen som har noen generelle råd til en nybegynner her?

Lagene jeg møter har jo så ekstremt mye bedre spillere, og da blir det gang på gang slått høye gjenombrudspasninger og forsvaret mitt har ikke kjangs til å holde følge med angriperne.

Noen gode og raske forsvarere som går for en rimelig sum?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Uten at jeg er en ekspert så kan jeg jo komme med mine tips.

La Liga spillerne er gode, og koster mye mindre enn PL. Så ville gått for spillere der. Det å kjøpe noen spillere for rundt 4000 og selge de for 2000 mer er jo en måte å tjene litt cash på. Sagna får jeg kjøpt for 4000 og solgt fra 5000-6500. Sikkert andre spille også.

Ellers er det noen turneringer man kan tjene litt på, er en turnering nå som man kan tjene 6000 online på blant annet. Når det gjelder kontrakter så kjøper jeg bare de beste kontraktene for 250, får jeg ikke de for det, bryr jeg meg ikke noe om de.

Det å kjøpe pakker synes jeg er bare tull, har vel kjøpt 5 pakker og den beste spilleren jeg har fått er Pepe, som man kan kjøpe for 4000. Ellers er vel prisene litt forskjellige fra Xbox og PS3, på xbox er det litt billigere siden det er færre som spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...