Veltins Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei. Jeg lurer på hva jenter synes om fringe? Vet du ikke hva fringe er bare google det. Diskuter! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Orker ikke å google, hva er fringe? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg og dama har sett første sesong av Fringe, men hun var ikke så veldi stor fan... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tråden er feilpostet, flyttes til tv-serieforumet. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvorfor skal ikke jenter like det, eventuelt hvorfor skal de? Av ren nysgjerrighet er det jo gøy å spørre hvorfor du lurer ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Min forlovede hata det. Hun så det på grunn av han ene fra dawson creek, men fant ut at det ikke helt var en sånn serie naturligvis. Hu ser heller på Glee, som jeg hater værre enn Fringe... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nå kan man jo ikke se på "jenter" som én person som definerer hva alle liker. Man kan spørre på samme måte, "liker _gutter_ fringe"? og man vil få samme svar; at det kommer da helt an på personen. Folk er forskjellige. Er ikke sånn at absolutt alle jenter elsker One Tree Hill og hater Star Trek. Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er ikke sånn at absolutt alle jenter elsker One Tree Hill og hater Star Trek. Nei, men andelen jenter som ser på One Tree Hill er høyere enn gutter, og motsatt for Star Trek. Men det er jo selvsagt ingen absolutter. X'en min likte forresten Fringe veldig godt. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg og dama har sett alt som har kommet av Fringe til nå, ho syns i alle fall det var veldig bra. Lenke til kommentar
FatXander Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg og et par venninner digger Fringe!! Har ikke fått sett alt sammenhengende enda, må se ferdig et par andre serier jeg holder på med først, men har sett noen episoder på tv og liker det sykt godt! =) Venninna mi Elsker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå