Step_up Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Scharner er soleklart den beste midtstopperen jeg har sett. Det at han nå spiller fast i PL er indikerer også dette. Ellers så var Rangvald Soma på sitt beste også svært god. Vil derfor nominere Scharner og Soma - basert på deres prestasjoner på banen. Siggurdson på toppnivå er i særklasse den beste stopperen jeg har sett i Brann, problemet hans er at han gikk fra toppklasse til juniorspiller i en og samme kamp. Ellers, gamle storheter som Roy Wassberg og POL ville ikke satt noen av de nevnte over ut av laget. Vi er fremdeles på venstreback... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Åja. Burde vi ikke vært godt igang med midtbanen allerede? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Poll oppe. Beklager at det tar litt tid mellom oppdateringene, men av en eller annen grunn mister jeg tråden fra "mine innlegg" hele tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Erlend Hanstveit på laget. Da er det bare å nominere midtstopperne. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Erlend Hanstveit på laget. Da er det bare å nominere midtstopperne. To stykker, da? I så fall; Paul Scharner og Joachim Björklund. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Det vil være mulig å stemme på flere. De to med flest stemmer kommer på laget. Du kan gjerne nominere flere, hvis du vil. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skal vi sitte Scharner som stopper eller midt? Det er jeg litt spent på Nominerer begge Ørnene jeg! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Scharner var god på midtbanen - men langt i fra den beste vi hat hatt. Men som midtstopper var han i særklasse det beste vi har hatt. Per Ove Ludvigsen har også hatt sine kamper i midtforsvaret. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) må si det tar lang tid mellom nominasjon og stemming Endret 2. mai 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Vær så god. Er mulig å stemme på så mange man vil, de to beste kommer på laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Scharner på laget, men de to nest beste har like mange poeng. Så kunne noen som har stemt på Scharner velge noe annet, slik at jeg får satt to stoppere på laget? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Paul Scharner Ólafur Örn Bjarnason på laget. Nominer høyreving nå. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nominerer Charlie Miller jeg Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Charlie Miller. Helt klart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Er Miller den eneste høyrevingen dere har hatt? Skal vi gå videre da? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kan ta Solli og liksom, men tror nok alle mener at Miller er den beste! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Så Miller på laget og Solli på benken da? Anyway, vi går videre til venstreving. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Her er det ihvertfall ingen tvil for min del; Raymond Kvisvik. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Klart Kvisvik, men kan godt ta med PvP om vi trenger en benk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå