Gå til innhold

SK Brann - kåring av tidenes førsteellever!

Latias

Anbefalte innlegg

Ikke dominerende på noen måte. Vi hadde ikke noe særlig i Europa å gjøre etter LFC-exiten i `97. Med unntak av 2-0 seieren hjemme mot Werder Bremen i 98, der vi røk 4-0 på bortebane. Ellers så var han dårlig i 1-1 kampen hjemme mot Levski Sofia i CL-kvalliken i 2001. Husker han skjøt fra nesten midtbanen, skuddet gikk langt over mål.

Jeg vil nominere Bjørn Dahl. Han storspilte for Brann i gullsesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om dette sikkert blir overlegen seier til Hanstveit, så må han ha en konkurrent eller to(skal stemme Hanstveit selv).

Jeg nominerer Morten Pedersen.

Han trengte ikke lang tid til å gå fra TL-spill til Borussia Mönchengladbach. Meget imponerende på så kort tid. Har ikke kontroll på hans E-cupkamper. Noen som har en formening om hans innsats der?

Lenke til kommentar

Venstreback er også en vanskelig posisjon å dekke. Hjertet sier Hanstveit. Svært lojal, og i mange år en talentfull back. Dessverre for han hadde han en del rot i 2005-2006-sesongene som direkte førte til mål imot. Men i mangel av alternativer (Harry Ylönen?) så går min stemme til Hanstveit. Hadde Gunntveit vunnet høyrebacken kunne vi sagt at backene var besatt av Hans og Gunn Tveit :D

Lenke til kommentar

Venstreback er også en vanskelig posisjon å dekke. Hjertet sier Hanstveit. Svært lojal, og i mange år en talentfull back. Dessverre for han hadde han en del rot i 2005-2006-sesongene som direkte førte til mål imot. Men i mangel av alternativer (Harry Ylönen?) så går min stemme til Hanstveit. Hadde Gunntveit vunnet høyrebacken kunne vi sagt at backene var besatt av Hans og Gunn Tveit :D

Se over. det er vel nesten ikke vits i å nominere flere enn Hanstveit og Pedersen? Hanstveit tar vel denne soleklart og Pedersen går inn på benken tenker jeg ;) ...

Lenke til kommentar

Tror ikke Rønningen puttet for Brann. Husker han puttet på straffe en gang for rosenborg i 2005-2006, men ikke noe mer en det tror jeg

Kan huske at Vidar Bahus har scoret for Brann i tellende kamp. De teller sikkert med selvmål, så har de vært litt snill med statistikken.

Endret av Insty
Lenke til kommentar

Scharner er soleklart den beste midtstopperen jeg har sett. Det at han nå spiller fast i PL er indikerer også dette.

Ellers så var Rangvald Soma på sitt beste også svært god. Vil derfor nominere Scharner og Soma - basert på deres prestasjoner på banen. Siggurdson på toppnivå er i særklasse den beste stopperen jeg har sett i Brann, problemet hans er at han gikk fra toppklasse til juniorspiller i en og samme kamp.

Ellers, gamle storheter som Roy Wassberg og POL ville ikke satt noen av de nevnte over ut av laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...