monzilla Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ikke dominerende på noen måte. Vi hadde ikke noe særlig i Europa å gjøre etter LFC-exiten i `97. Med unntak av 2-0 seieren hjemme mot Werder Bremen i 98, der vi røk 4-0 på bortebane. Ellers så var han dårlig i 1-1 kampen hjemme mot Levski Sofia i CL-kvalliken i 2001. Husker han skjøt fra nesten midtbanen, skuddet gikk langt over mål. Jeg vil nominere Bjørn Dahl. Han storspilte for Brann i gullsesongen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Stefan Paldan! stakkars mann. han kommer til å få stryk! Hvorfor gjør du dette mot han ? Men kan skjønne deg. han kommer til å være sjanseløs på plassen sentralt! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Geddi er min favoritt, han hadde sjarm i tillegg. Vanskelig å mislike han selv på sitt verste, og artig når han var på sitt beste. Tidvis spilte han jo mer ving enn back, lett å glemme seg Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Geddien helt klart! fantastisk spiller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Poll oppe og går. Beste på laget, nest beste på benken. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dersom Geddi vinner denne så er dette en popularitetskonkurranse, og ikke en konkurranse om hvem som har vært best. Jeg mener helt klart at det Dahl presterte i 2006 og 2007 er det beste jeg har sett av en høyreback på stadion. Helt klart. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg mener at nøkkelen til Dahl sin sukksess var mye takket være Solli. Han storspilte i 07 sesongen og jobbet stein hardt! Både defansivt og offansivt. Dvs. Dahl hadde mye mindre og gjøre enn Geddi hadde på sin tid IMO. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Geddi på laget, Guntveit på benken. Bare å nominere venstrebeck nå. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) hva ble stillingen? Litt synd at det ble popularitetskonkurranse... Endret 12. april 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 8-7 til Geddi. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Venstre back må bli Hanstveit, uten tvil. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Selv om dette sikkert blir overlegen seier til Hanstveit, så må han ha en konkurrent eller to(skal stemme Hanstveit selv). Jeg nominerer Morten Pedersen. Han trengte ikke lang tid til å gå fra TL-spill til Borussia Mönchengladbach. Meget imponerende på så kort tid. Har ikke kontroll på hans E-cupkamper. Noen som har en formening om hans innsats der? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Venstreback er også en vanskelig posisjon å dekke. Hjertet sier Hanstveit. Svært lojal, og i mange år en talentfull back. Dessverre for han hadde han en del rot i 2005-2006-sesongene som direkte førte til mål imot. Men i mangel av alternativer (Harry Ylönen?) så går min stemme til Hanstveit. Hadde Gunntveit vunnet høyrebacken kunne vi sagt at backene var besatt av Hans og Gunn Tveit Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Venstreback er også en vanskelig posisjon å dekke. Hjertet sier Hanstveit. Svært lojal, og i mange år en talentfull back. Dessverre for han hadde han en del rot i 2005-2006-sesongene som direkte førte til mål imot. Men i mangel av alternativer (Harry Ylönen?) så går min stemme til Hanstveit. Hadde Gunntveit vunnet høyrebacken kunne vi sagt at backene var besatt av Hans og Gunn Tveit Se over. det er vel nesten ikke vits i å nominere flere enn Hanstveit og Pedersen? Hanstveit tar vel denne soleklart og Pedersen går inn på benken tenker jeg ... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Holder med de to. Vet hvertfall hvem jeg skal stemme på.. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kan jo alltids nominere Harry Ylönen og Christian Kalvenes selv om alle vet kem som kommer til og vinne unasett. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Keeper: Jonathan Brain Forsvar: Andrew Brand - Jimmy Brand - Sandrino Braun Midtbane: Rodrigo Braña - Branimir Poljac - Waldo Brandan - Kevin Brands - Brandão Angrep: Marcel Brandstetter - Branquinho Nja, lov å drømme. Jeg nominerer Paul Scharner for sentral forsvarsspiller. Endret 20. april 2010 av Insty Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Tror ikke Rønningen puttet for Brann. Husker han puttet på straffe en gang for rosenborg i 2005-2006, men ikke noe mer en det tror jeg Kan huske at Vidar Bahus har scoret for Brann i tellende kamp. De teller sikkert med selvmål, så har de vært litt snill med statistikken. Endret 20. april 2010 av Insty Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Scharner er soleklart den beste midtstopperen jeg har sett. Det at han nå spiller fast i PL er indikerer også dette. Ellers så var Rangvald Soma på sitt beste også svært god. Vil derfor nominere Scharner og Soma - basert på deres prestasjoner på banen. Siggurdson på toppnivå er i særklasse den beste stopperen jeg har sett i Brann, problemet hans er at han gikk fra toppklasse til juniorspiller i en og samme kamp. Ellers, gamle storheter som Roy Wassberg og POL ville ikke satt noen av de nevnte over ut av laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå