Gå til innhold

SK Brann - kåring av tidenes førsteellever!

Latias

Anbefalte innlegg

Starter en tråd der supporterne skal bestemme hvem som fortjener plass på tidenes lag posisjon for posisjon. Denne tråden gjelder for Brann.

Regler:

- En dag til å nominere spillere, deretter to dager til å stemme i avstemningen.

- Kåringen skal skje med avstemning, og ikke internt. Man vil kunne se hva andre har stemt.

- Ved avstemninger der det kan settes flere spillere (eks. to midtstoppere) vil de to med flest stemmer få plass på laget.

- Alle fotballsupportere kan stemme, man trenger nødvendigvis ikke å holde med laget.

Tidenes Brann-lag:

Håkon Opdal

Geirmund Brendesæte - Paul Scharner - Ólafur Örn Bjarnason - Erlend Hanstveit

Charlie Miller - SM - SM - VV

S - S

Benken: Magnus Kihlstedt - Cato Guntveit/Morten Pedersen - Per Ove Ludvigsen - Jan Gunnar Solli/VV - SM - S

Nominerte keepere:

Håkon Opdal

Ivar Rønningen

Magnus Kihlstedt

Vidar Bahus

Bjarni Sigurdsson

Nominerte høyrebeck:

Geirmund Brendesæte

Cato Guntveit

Bjørn Dahl

Stefan Paldan

Nominerte venstrebeck:

Erlend Hanstveit

Morten Pedersen

Nominerte midtstoppere:

Paul Scharner

Ragnvald Soma

Joachim Björklund

Ólafur Örn Bjarnason

Kristján Örn Sigurðsson

Per Ove Ludvigsen

Nominerte høyreving:

Charlie Miller

Jan Gunnar Solli

Nominerte venstreving:

Raymond Kvisvik

Petter Vaagan Moen

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal det et eller tre navn opp her? Slenger opp 3 fordi det var slik vi gjor i Arsenal kåringen :)

Blir mest fra min levetid dette her siden eg ikkje har opplevd de andre spillerene skikkelig.

1. Håkon Opdal

2. Ivar Rønningen

3. Morten Kihlstedt

De eg har best minner ifra :)

Lenke til kommentar

Magnus Kihlstedt. Ikke Morten. Og Rønningen og Bahus som nominerte keepere? Når det gjelder keepere som scorer så mener jeg at Opdal tok et straffespark i en cupkamp borte mot Glimt i 2004.

Flau tabbe fra min side. Burde virkelig kunne dette ettersom jeg har en signert trøye med navnet hans på!

Stemmer det med Opdal! Husker den kampen! Var jævli spennende! Uavgjort etter full tid, trooor det var 3-3..? Ble til straffekonk og der satt Opdal den avgjørende straffen! Denne kampen var vell også den første kampen der Opdal var førstekeeper. Mener det var rett etter avtalen mellom RBK og Rønningen var gjort.

Lenke til kommentar

Hvis man ser i Europasammenheng, så er det vel Bahus som har gjort det skarpest? Men Opdal har vel både cup og seriegull. Er det noen andre keepere i Brann som har like sterke resultater å vise til? han har jo bronse og sølv i TL i tillegg, så Opdal vinner vel denne greit...

Lenke til kommentar

Siden det står likt mellom to keepere, venter jeg til i morgen før jeg fjerner avstemningen. Håper noen kan slette sin Opdal-stemme, og stemme på den beste av Magnus og Vidar. Må jo ha en spiller på benken også. ;)

Bare å nominere høyrebeck nå. :)

Lenke til kommentar

Spillemessig var Geddi på krisenivå. Men det han manglet på ferdigheter tok han igjen på innsats. Høyreback er en vrien posisjon. Vi har ikke hatt noen dominerende høyrebacker. Så i mangel av noe bedre så får kulthelten Geddi min stemme.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

I Europasammenheng var vel Geddien den beste? kan ikke huske noen av E-cupkampene hans. hvordan var han i Europa i 98?

Men Cato Guntveit er kanskje den mest lojale spilleren i nyere tid.

Har tatt seriegull med Brann og er vel den eneste høyrebacken i Brann som har bært kapteinsbindet. Det er utrolig sterkt.

Hadde spilt cupfinalen om han hadde vært skadefri, men spilte vel hele veien frem. Cato Guntveit er den soleklare vinneren for min del. Tar jeg ikke feil har så hevnet han 17.mai i 1998, med å løpe inn to mål i den neste Viking-kampen(eller var det mot ett annet lag?). En fantastisk måte å revansjere en dårlig kamp på :D . Er Bergenser og det er alene grunn nok til å vinne. En Bergenser som har bært kapteinsbindet ;) .

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...