Latias Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Starter en tråd der supporterne skal bestemme hvem som fortjener plass på tidenes lag posisjon for posisjon. Denne tråden gjelder for Brann. Regler: - En dag til å nominere spillere, deretter to dager til å stemme i avstemningen. - Kåringen skal skje med avstemning, og ikke internt. Man vil kunne se hva andre har stemt. - Ved avstemninger der det kan settes flere spillere (eks. to midtstoppere) vil de to med flest stemmer få plass på laget. - Alle fotballsupportere kan stemme, man trenger nødvendigvis ikke å holde med laget. Tidenes Brann-lag: Håkon Opdal Geirmund Brendesæte - Paul Scharner - Ólafur Örn Bjarnason - Erlend Hanstveit Charlie Miller - SM - SM - VV S - S Benken: Magnus Kihlstedt - Cato Guntveit/Morten Pedersen - Per Ove Ludvigsen - Jan Gunnar Solli/VV - SM - S Nominerte keepere: Håkon Opdal Ivar Rønningen Magnus Kihlstedt Vidar Bahus Bjarni Sigurdsson Nominerte høyrebeck: Geirmund Brendesæte Cato Guntveit Bjørn Dahl Stefan Paldan Nominerte venstrebeck: Erlend Hanstveit Morten Pedersen Nominerte midtstoppere: Paul Scharner Ragnvald Soma Joachim Björklund Ólafur Örn Bjarnason Kristján Örn Sigurðsson Per Ove Ludvigsen Nominerte høyreving: Charlie Miller Jan Gunnar Solli Nominerte venstreving: Raymond Kvisvik Petter Vaagan Moen Endret 23. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Skal det et eller tre navn opp her? Slenger opp 3 fordi det var slik vi gjor i Arsenal kåringen Blir mest fra min levetid dette her siden eg ikkje har opplevd de andre spillerene skikkelig. 1. Håkon Opdal 2. Ivar Rønningen 3. Morten Kihlstedt De eg har best minner ifra Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Da benytter jeg gjerne anledningen til å nominere den jeg mener ikke nødvendigvis har vært den beste keeperen brann har hatt, men utvilsomt den som har gitt meg mest glede, nemlig Vidar Bahus Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 I hvilken kamp var det Rønningen scorte for brann? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Magnus Kihlstedt. Ikke Morten. Og Rønningen og Bahus som nominerte keepere? Når det gjelder keepere som scorer så mener jeg at Opdal tok et straffespark i en cupkamp borte mot Glimt i 2004. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Bjarni Sigurdsson må jo med her. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Magnus Kihlstedt. Ikke Morten. Og Rønningen og Bahus som nominerte keepere? Når det gjelder keepere som scorer så mener jeg at Opdal tok et straffespark i en cupkamp borte mot Glimt i 2004. Flau tabbe fra min side. Burde virkelig kunne dette ettersom jeg har en signert trøye med navnet hans på! Stemmer det med Opdal! Husker den kampen! Var jævli spennende! Uavgjort etter full tid, trooor det var 3-3..? Ble til straffekonk og der satt Opdal den avgjørende straffen! Denne kampen var vell også den første kampen der Opdal var førstekeeper. Mener det var rett etter avtalen mellom RBK og Rønningen var gjort. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Flott det at Opdal scorte i en straffekonk. Jeg spurte om hvilken kamp Rønningen scorte for Brann.. Opdal har 199 kamper for brann og ingen mål og Rønningen har 94 kamper og 1 mål, i følge Brann.no. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kan ikke huske at Rønningen har scoret for brann. Trodde Opdal var den første brann keeper som scoret? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tror ikke Rønningen puttet for Brann. Husker han puttet på straffe en gang for rosenborg i 2005-2006, men ikke noe mer en det tror jeg Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Mål i en straffesparkkonkurranse teller vel ikke som mål? Gjør det? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Uansett, så mener jeg helt klart at Opdal basert på det han presterte i 2006 og 2007 er den keeperen vi har hatt som har prestert på høyest nivå over tid. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvis man ser i Europasammenheng, så er det vel Bahus som har gjort det skarpest? Men Opdal har vel både cup og seriegull. Er det noen andre keepere i Brann som har like sterke resultater å vise til? han har jo bronse og sølv i TL i tillegg, så Opdal vinner vel denne greit... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Poll oppe. Den beste går rett inn på laget, den nest beste blir satt på benken. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Syns denne er ganske klart. VERDENS BESTE KEEPAR! (Opdal for dere utenomjordiske ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Siden det står likt mellom to keepere, venter jeg til i morgen før jeg fjerner avstemningen. Håper noen kan slette sin Opdal-stemme, og stemme på den beste av Magnus og Vidar. Må jo ha en spiller på benken også. Bare å nominere høyrebeck nå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gjorde som du sa, Latias. Høyreback: Geirmund Brendesæte. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Spillemessig var Geddi på krisenivå. Men det han manglet på ferdigheter tok han igjen på innsats. Høyreback er en vrien posisjon. Vi har ikke hatt noen dominerende høyrebacker. Så i mangel av noe bedre så får kulthelten Geddi min stemme. Endret 5. april 2010 av monzilla Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) I Europasammenheng var vel Geddien den beste? kan ikke huske noen av E-cupkampene hans. hvordan var han i Europa i 98? Men Cato Guntveit er kanskje den mest lojale spilleren i nyere tid. Har tatt seriegull med Brann og er vel den eneste høyrebacken i Brann som har bært kapteinsbindet. Det er utrolig sterkt. Hadde spilt cupfinalen om han hadde vært skadefri, men spilte vel hele veien frem. Cato Guntveit er den soleklare vinneren for min del. Tar jeg ikke feil har så hevnet han 17.mai i 1998, med å løpe inn to mål i den neste Viking-kampen(eller var det mot ett annet lag?). En fantastisk måte å revansjere en dårlig kamp på . Er Bergenser og det er alene grunn nok til å vinne. En Bergenser som har bært kapteinsbindet . Endret 5. april 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå