Latias Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Starter en tråd der supporterne skal bestemme hvem som fortjener plass på tidenes lag posisjon for posisjon. Denne tråden gjelder for Vålerenga. Regler: - En dag til å nominere spillere, deretter to dager til å stemme i avstemningen. - Kåringen skal skje med avstemning, og ikke internt. Man vil kunne se hva andre har stemt. - Ved avstemninger der det kan settes flere spillere (eks. to midtstoppere) vil de to med flest stemmer få plass på laget. - Alle fotballsupportere kan stemme, man trenger nødvendigvis ikke å holde med laget. Tidenes VIF-lag: Arni Gautur Arason Jarl André Storbæk - MS - MS - VB HV - SM - SM - VV S - S Benken: Øyvind Bolthof - HB/VB - MS - HV/VV - SM - S Nominerte keepere: Arni Gautur Arason Øyvind Bolthof Arild Andresen Nominerte høyreback: Jarl André Storbæk Endret 6. september 2010 av Latias Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg vil nominere Arni Gautur Arason. I tillegg må vi ha med Øyvind Bolthof rett og slett fordi han elsket klubben. Veteranen Arild Andresen må også med. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Syns vi har vært flinke til å henter gode keepere de siste årene. De tre siste har jo fungert godt, så ikke lett å velge, nå kan vi kanskje droppe Lars siden han kun har stått 3 offisielle kamper. Men jeg sliter med å velge hvem av Arni og Troy jeg syns var best. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Da er det bare å stemme på den beste keeperen. Den med flest stemmer vil komme på laget, nr. 2 på benken. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg stemmer på Arild Andresen, mye pga. at han var familie, men også en god keeper og ikke minst måten han avsluttet historien på Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Arason på laget, Bolthof på benken. Bare å nominere høyrebeck nå. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Skjer med tråden her da ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Lite aktivitet er vel hovedgrunnen til at den døde. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dårlig, men da burde du føre opp Storbæk på backen. For da kjører jeg bare på jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Kjør på du. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Må nok ha noe feedback, blir litt usikker på plassene etterhvert. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Storbæk? Nei fysj. Dos foran han i så fall for meg. Panzer er ganske bankers på den ene midtstopperplassen synes jeg. Hovi er klart vår venstreback. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det ble nå bare Storbæk siden ingen andre nominerte. Men når jeg tenker meg om så mener jeg også Dos foran Storbæk. Panzer er bankers, det er også Hovi. Hva med Muri a? Endret 6. september 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Muri i hard kamp med Wæhler etter min mening. Tenkte også litt på Brocken på høyreback, han er også en kandidat. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vi må nok få en poll her ja. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) For meg: Arni Dos-Panzer-Muri-Hovi Berre-Rekdal-Levernes-DFH Carew-Moa Manager: Kjetil Rekdal Dette er bare spillere fra Tippeligaen dog. Går man lenger tilbake i tid melder Einar "Bruno" Larsen, Terje "Hengern" Hellerud, Pål Jacobsen, Vidar Davidsen, Odd Iversen og Jørn Andersen seg på blant annet. Endret 2. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg er egentlig enig i det der. Men jeg vil kanskje ha med Moa der også. Men det blir vanskelig å bytte ut Iversen og Carew også. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Moa er tett oppi der. Men han får returnere til Vålerenga senere i karrieren og ta plassen på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå