Latias Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 25. Mohammed Abdellaoue Født: 23. oktober 1985 i Oslo Kallenavn: Moa Posisjon: Angrep Draktnummer: 25 Høyde/vekt: 184 cm/82 kg Moderklubb: Hasle/Løren Tidligere klubber: Skeid (2003-2007) Meritter: Cupmester 2008 (Vålerenga) Informasjon om spilleren: Mohammed Abdellaoue signerte sommeren 2007 for Vålerenga, men var ikke formelt klar for klubben før 15. november samme år, da kontrakten med Skeid gikk ut. Var en av Skeids viktigste spillere. Scoret 13 mål for Skeid i 2004-sesongen. Har en god venstrefot og har alltid scoret bra med mål. Er en spiller med god balanse, gode mottak og han er flink til å posisjonere seg i boksen. Var sensasjonen i Vålerenga i sin første sesong. Han ble toppscorer i serien for klubben, og ble sammen med kameraten Daniel Fredheim Holm cupfinalens store helt med sine to vakre scoringer mot Stabæk. Scoret totalt syv mål på seks cuprunder, og fikk også i løpet av 2008-sesongen sin debut på A-landslaget. 2009-sesongen ble noe tyngre for Moa. Var et meget hett navn på ryktebørsen etter 2008-sesongen, og ble linket til flere storklubber. Ble værenede i Vålerenga, men slet med mye småplukk på skadefronten og scoret kun seks Tippeligamål den sesongen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Syns vel Moa totalt sett har skuffet i år. Håper han putter i morgen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Skuffet? Han er blant toppscorerne! Håper han putter et par i dag ja. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Syns fortsatt ikke han spiller så veldig bra, vet at han "kan" bedre. Syns ikke han var så god i dag feks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Viktig assist på det første målet. Flott løp også. Han kommer seg etter hvert, ganske sikker på det. Endret 12. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Satser på at han finner formen snart ja Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 ja, kanskje dere endelig får solgt Moa i etterkant av kampen på Torsdag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Imponert over Moa i år gitt. Bra for dere og også Norge at han fortsetter å score nesten hver runde. Lenke til kommentar
aafk Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Bommer på 100% sjanser.. Takk for det Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Jepp, var en mange som bommet på 100% denne runden, men når han putter så mange som han gjør så må jo noen havne over og utenfor også. Og takk for en heller unødvendig kommentar aafk, men kanskje ikke så mye mer å forvente av en som heier på vegvesenet en gang i uken Endret 27. juli 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
aafk Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hver dag, hver time og hvert sekund Har holdt med AaFK så lenge jeg kan huske. Så ikke kom her å si at jeg er medgangssupporter! Dessuten har også enga kledd seg i oransje drakter.. Så den kommentaren kunne du også spart deg for Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ja, jeg er klar over det, det var vel 3.drakt ett år eller noe, har også vært keeperdrakt om jeg ikke husker feil. Var ikke meningen å hinte til at du var medgangssupporter, så slem er jeg ikke, tenkte mer at du dro på/så på kamp en gang i uken. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Med den formen Moa har vist denne sesongen så er det godt mulig at ein overgang til utlandet nærmer seg. For ein teknikk! Herlig skuddfot, overblikk og spillforståelse. Håper virkelig han finner seg til rette på landslaget slik at me får ein målgarantist også på internasjonalt nivå Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Og der var Moa Hannoverspiller.. Lenke til kommentar
aafk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Og der var Moa Hannoverspiller.. For kun 11 millioner.. Av en eller annen merkelig grunn føler jeg med alle VIF fans :/ 11 mill er alt for lite. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det tror jeg alle kan være enige om. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Tror Vålerenga tenkte mer på Moa enn på seg selv i denne situasjonen. Dere får erstattet han. Men kan skjønne at det hadde vært bedre å få penger til flere spillere Endret 17. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir lettere tragikomisk å lese i avisene i dag at Everton skal være villig til å betale 35 million for PC Skjelbred, mens enga kun fikk11 for Moa som er en langt større spiller. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ja, enig. Jeg skjønner ikke hvorfor i helvete de godkjenner ett bud på 11mill. Vi får jo ikke en halvparten så god spiller som Moa for den summen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå