rtc11 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Så nylig The Boondock Saints filmene og The Saints (1997) og ble litt opphengt i filmer om helgener. Noen som vet om noen relaterte filmer jeg burde se? Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg antar at du ikke tenker på katolske krikens helgener(da kan jeg gi deg en lengre liste), men mer oppdiktede action "helgener" eller filmer i samme sjanger? Gode: Pulp Fiction, Black Snake Moan (imdb), Bad Lieutenant og kanskje Constantine (imdb) Dårlige: Missionary Man (imdb) Todde jeg så denne en gang: Saints and Sinners - men er ikke helt sikker... Endret 5. april 2010 av ThaKladd Lenke til kommentar
rtc11 Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg antar at du ikke tenker på katolske krikens helgener(da kan jeg gi deg en lengre liste), men mer oppdiktede action "helgener" eller filmer i samme sjanger? Ja, det er nok de litt mer oppdiktede action filmene jeg var på utkikk etter. Pulp Fiction er jo en klassiker, men jeg skal ta en titt på de andre filmene. Endret 6. april 2010 av rtc11 Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det er forresten en film i med lignende tema som kommer på kino den 23. April - "The Book of Eli" - som jeg tror er verd å få med seg. Hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå