brune-ha Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 En min far kjenner skal tilkople sin GPRS (Uvisst hvilken han har) til en bærbar så han kan se hvilken vei han skal kjøre osv.... Ca. hvor bra pc trenger man? Pcen skal være billigst mulig og kan gjerne være brukt Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 GPRS ? mener du GPS ? I såfall må du finne ut hvilket program han kommer til å bruke, det vil være avgjørende for kravene... Men de fleste krever ikke all verdens... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 GPRS ? mener du GPS ? I såfall må du finne ut hvilket program han kommer til å bruke, det vil være avgjørende for kravene... Men de fleste krever ikke all verdens... Spurte om han visste hva programmet krevde.... Men det visste han ikke.... Ehh.....Hakke så mye peiling på detta...Mente sikkert GPS :oops: Men kom med forslag du Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 så lenge det er pentium så går det bra. se www.gps.no Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 så lenge det er pentium så går det bra.se www.gps.no Linken virka ikke... Men kom med forslag.... Lenke til kommentar
CD Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 http://www.mamut.com/emarketing/subdet69.htm Invester i en slik heller det blir nok en god del billigere en en bærbar hvis den kun skal brukes i bil til ruteplanlegging. De har to typer for bil men det er feil på linken så begge peker til samme, en koster 5995,- den andre 11295,- Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 til den prisen ville jeg nesten ha kjøpt en billig bærbar, og kjøpt GPS utenom, så kan du gjøre noe annet med PC'en utenom Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 til den prisen ville jeg nesten ha kjøpt en billig bærbar, og kjøpt GPS utenom, så kan du gjøre noe annet med PC'en utenom Han har GPS... Men er det noen som kan komme med en billig/okey bærbar som han kan bruke..... Tviler på at han trenger noe særlig bra... Eneste kravet han har kommet er at det skal kunne avspille: mp3 og kanskje DVD.... Og den skal ha mulighet for å tilkoble GPS Noe forslag? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 funker med billigste maskin som man får kjøpt på elkjøp eller siba eller what ever, det eneste du må passe på er at det er serieport på den, siden gps skal kobles på serieporten, er en masse bærbare som ikke har serieport, og adaptere for usb -> serie fungerer ikke noe bra med gps Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 funker med billigste maskin som man får kjøpt på elkjøp eller siba eller what ever, det eneste du må passe på er at det er serieport på den, siden gps skal kobles på serieporten, er en masse bærbare som ikke har serieport, og adaptere for usb -> serie fungerer ikke noe bra med gps Hmm....... Kan du komme med forslag? er dumt å kjøpe en dyr bærbar som stinker totalt når jeg kan betale litt mer får noe mye bedre.... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kjøp den billigste Dell bærbare du finner f.eks. De funker helt greit... Skal du spille DVD bør du ha ca 1 Ghz CPU og minst 128 MB RAM, anbefaler alltid 512 MB jeg, men det er kanskje bare meg... Og selvsagt er ATi skjermkort en bonus, men ikke så supernødvendig om du ikke har de helt store kravene... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Kjøp den billigste Dell bærbare du finner f.eks. De funker helt greit... Skal du spille DVD bør du ha ca 1 Ghz CPU og minst 128 MB RAM, anbefaler alltid 512 MB jeg, men det er kanskje bare meg... Og selvsagt er ATi skjermkort en bonus, men ikke så supernødvendig om du ikke har de helt store kravene... Skal si dette til ham.... Men hvor hvor mye kommer det på sånn ca... Med DVD: ?kr Og Uten DVD: ?kr Takker for alle innlegg Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Skal si dette til ham.... Men hvor hvor mye kommer det på sånn ca... Med DVD: ?kr Og Uten DVD: ?kr Takker for alle innlegg jammen for svarte da, se på www.dell.com selv da... Er ikke så vanskelig... Lenke til kommentar
Errror Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg ville kjøpt TOSHIBA SATA10S103 Bærbar PC med Mobile Intel Celeron prosessor på 2GHz, 256 Mb DDR minne og 14,1" TFT skjerm for 7 995,- på Elkjøp. Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Skal si dette til ham.... Men hvor hvor mye kommer det på sånn ca... Med DVD: ?kr Og Uten DVD: ?kr Takker for alle innlegg jammen for svarte da, se på www.dell.com selv da... Er ikke så vanskelig... Gå heller rett inn på www.dell.no. Men ellers helt enig, litt må man vel kunne undersøke selv. Hvor mye koster det? Det må man jo kikke på litt forskjellige oppsett for å vurdere. Øvrige forumbrukere får vel kanskje ta betalt for å være helpdesk... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg ville kjøpt TOSHIBA SATA10S103 Bærbar PC med Mobile Intel Celeron prosessor på 2GHz, 256 Mb DDR minne og 14,1" TFT skjerm for 7 995,- på Elkjøp. Hmmm.... Tusen takk.... Skal sende dette videre til ham Lenke til kommentar
bukk Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Bestile selv den Thosiba 103 der til fattern, skal bruke den til GPS han oxo, hadde en gammel Compaq tidligere, men den ble sliten og tok kvelden. Så jeg bestile denne fra den lokale elkjoep sjappa. Men det noen sa at overgang fra USB til seriell ikke funker saa bra fikk meg til og tenke 2 ganger ettersom jeg ikke vet om den maskina har seriell, jeg fant ikke noen sider med orntlige specs over den maskina og toshiba har den ikke på hjemmesiden sin heller, faar stikke nedom sjappa i dag og høre om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå