Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 hva er de beste instillingene for R9700 pro? prøv å forklar så best som mulig vis dere vet. takk for hjelpen på forhånd! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det kommer helt an på hva du vil ha. Vil du ha kvalitet på bildet setter du AA og AF på maks og vsync på. Vil du ha mest fps setter du dette av. Det finnes nok forskjellige tweaks som du kan gjøre, men du må nesten være litt mer spesifikk for å få det svaret du vil høre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 jeg vil sef ha det sånn at spill ikke hakker det er øverste prioritet! hvordan ting ser ut er vel ikke sååå viktig men jeg vil at det skal se litt pent ut og da! men jeg vil at spillet skal kjøre uten å hakke det er best syns jeg. og enda en ting, si det heller bare sånn dere ville ha hatt det vis dere gidder, eller fortell meg hvordan jeg bør kjøre instillingene på etter å få mest FPS og passe bra bilde! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 ingen? noen må vel vite hva instillingene skal stå på vel for å få bra FPS og passe bra bilde kvalitet? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 For å få bra fps setter du AA og AF til 2x. Selv kjører jeg med alt på fullt for å få best kvalitet uten at jeg sliter med lav fps. Prøv deg fram. Det er jo bare forskjellige sliders som skal stilles på. Korreksjon: Jeg kjører 4x antialiasing og 16x anisotropisk filtering. Texture og Mipmap står også på fullt og vsync er på. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 oki doki, skal prøve meg fra jeg! Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg har AAx6 AFx16 FSAAx6 og alt på fullt, har av v-sync pga CS, men skrur den ofte på hvis jeg skal spille andre spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå