bartimeus25 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei Jeg har en viktig spørsmål som haster! Jeg er ny med dette videre utdanning greie og lurer derfor på: Hvor mye studiepenger får dere studenter hver måned? Er det ca 6000 som jeg har hørt , eller varierer det? Vent dere eventuelt hvor jeg kan finne ut om hvor mye jeg kommer til å få Takker for svar Lenke til kommentar
operg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Med fullt lån får du 8760 kr i måneden i ti av årets måneder, hvorav 40 % omgjøres til stipend ved utdannelsens ende hvis du er borteboer. Hvis du er borteboer får du i tillegg et lite reisestipend. Lånet blir utbetalt slik at du får 17520 kr på begynnelsen av hvert semester og så 6570 kr hver måned, slik at gjennomsnittet for hver måned i semesteret blir 8760 kr. Endret 29. mars 2010 av operg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Forutsatt at du tar en fulltidsutdanning, som er godkjent av lånekassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå