Gjest inlove Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg er en gutt på 20 og liker en jente på 18. Så langt helt greit. Men her er problemet, jeg kjenner hun ikke. Har bare sett hun på facebook og ble satt ut, vi har 3-4 felles venner på face, værste er at hun bor faktisk ganske nærme meg. Hvordan komme i kontakt med hun uten at hun skal bli skremt og uten at det skal virke creepy. Vet forøvrig hvor hun jobber, men trenger rååååååd og tips! Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hva med å ha en filmkveld/ fest/ whatever hos deg og be en av de fire vennene å invitere henne med. Der kan du sikkert slå av en samtale og prate med henne og dermed bli bedre kjent Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg må bare spørre, hvordan i all verden kan du like henne? Du kjenner henne ikke, hva er det egentlig basert på? Må gå ut ifra at hun ser heit ut, men utenom det. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Han må da få lov til å like henne selv om han ikke kjenner henne, hvis hun er så heit at han ble slått ut kan han ihvertfall prøve =) Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Han må da få lov til å like henne selv om han ikke kjenner henne, hvis hun er så heit at han ble slått ut kan han ihvertfall prøve =) Jeg nekter han ingenting som helst, jeg lurte på hva det er som gjør at han liker henne. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Du vet hvor hun jobber... Kan du ikke bare gå bort til jobben hennes, late som dere ikke kjenner hverandre og plutselig bare bryte ut "Heey. Du heter ..." også legger du til facebook biten Men likte bedre Bakura sitt inlegg.. Endret 30. mars 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest inlove Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 bakura sitt forslag er bra, men jeg er ganske god venn med de som vi har som felles venner, så deet blir bare helt feil. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 men jeg er ikke god venn med de.. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 bakura sitt forslag er bra, men jeg er ganske god venn med de som vi har som felles venner, så deet blir bare helt feil. Hvorfor det, trur du at noen av dem liker henne de også? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Støtter Bakura, det verste som kan skjer er at ho sier nei Hvis du kommer i prat med ho, og hvis ho nå skulle virke totalt uinteressert, så ja. da er ho bare uinteressert. Sånn er livet. Da prøver du deg på neste du liker. Bare gjør deg selv en tjeneste: ikke la et nei knuse selvtilliten din Endret 30. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nei, ingen av de "liker" hun, jeg er ikke så god venn med de som vi har som felles venner. det beste alt. er å møte opp på jobben hennes..men det kan virke creepy eller hva? Lenke til kommentar
Madock Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hva jobber hun med? Jobber hun i en butikk e.l. så kan du jo "bli kjent" med henne der. Men sørg da for at du er der på et tidspunkt med lite kunder, jeg vet at de aller fleste som jobber i butikk o.l. liker å prate med andre når det er lite som skjer. Evt. kan du jo "dulte borti" hun, når hun slutter. Du behøver ikke bli så godt kjent med hun her, men kom i kontakt med hun. Så kan du jo sørge for at dere tilfeldigvis treffes flere ganger. Jeg vil hvertfall ikke anbefale å bare møte opp på jobben hennes å si "hei, du kjenner ike meg, men jeg så deg på facebook og fant ut hvor du jobbet for å komme i kontakt med deg!". Det virker iallefall ganske desp, og hun vil mest sannsynlig stemple deg som stalker. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 "Hei, du var så søt at jeg bare måtte stikke innom" Funka hver gang (5/5) Do it! Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Step 1: ikke vær forelska i jenter du aldri har snakket med, det er bare.. sykt. Alle med et snev av sosialeanetenner hadde aldri tillatt seg dette. Hvis du sitter med følelsen "åå, jeg vil ha henne, hun er så sykt fin" osv.. vil dette bli som å putte kjepper i hjulene for deg selv da det gjør deg selv automatisk mere usikker enn du allerede er Step 2. Snakk til henne, siden du vet hvor hun jobber, IKKE gå snarveien gjennom facebook eller inviter henne direkte hjem til deg på filmkveld/whatever.. bare prat til henne på dagtid, prøv å få nummeret hennes for så å ta det over på facebook og internett generellt, så bygger du comfort med henne og SÅ inviterer du henne til deg og da trenger du ikke ta med vennene dine engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå