Bagh Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 HAHAHAAHAHHAHAHAAHAHAAHHA! Armageddon har tydligvis ikke lest Kenny Cooper-tråden på rbkweb. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 HAHAHAAHAHHAHAHAAHAHAAHHA! Armageddon har tydligvis ikke lest Kenny Cooper-tråden på rbkweb. Ja, kom igjen. Opplys oss Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 http://www.rbkweb.no/forum/viewtopic.php?t=4411 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 HAHAHAAHAHHAHAHAAHAHAAHHA! Armageddon har tydligvis ikke lest Kenny Cooper-tråden på rbkweb. Jo har det, med den falske websiden og alt det der. Dette var nok bare et forsøk på å skape noe lignende ja. 1 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Griner ikke om dere får Bola, han har ikke engang vært en skygge av seg selv denne sesongen. Eneste grunnen til at han spiller er vel fordi Tippeligaens dårligste backup, Morten Hæstad, er eneste andre alternativet. Virker som han er lei, godt mulig han blomstrer opp igjen i RBK, om dere får han. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Bolaños går visst til FCK, helt greit for meg det. Men nå går ryktet om Farnerud. Og jeg har ikke hørt mer enn det, at RBK er interessert. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://www.rbk.no/incoming/article178557.ece En meget spennende spiller. Artig å se at RBK ser på de mellomgode lagene i Europa og plukker ut spillere der. Håper også at de presterer, samt at de blir permanente ved evt kjøp. Dette sammen med unge trøndere tror jeg kan få RBK til å ta neste steg. Skulle likt å sett Mush mer på banen mot slutten av sesongen (om Iversen så skulle flytte tilbake til England) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vi hadde denne tråden ja. Hadde glemt den. Mush blir bra neste år tror jeg. Om han får litt spill nå på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå