Latias Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvilke spillere blir koblet til RBK? Hvilke spillere ønsker du å se i klubben? Hva trenger RBK av forsterkninger? Hvem er ikke god nok for laget, og som burde finne seg en annen klubb? I forrige uke ble laget linket til Starts Bolanos. Er han god nok for RBK, og trenger laget i det hele tatt en slik spiller? Hvorfor/hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 kommer vel strengt an på hvor lenge noen av de eldre spillerne, har tenkt og være på laget Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 I forrige uke ble laget linket til Starts Bolanos. Er han god nok for RBK (...) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Ikke deg da, din gjøk. Du er bedre som jeger enn fotballspiller antar jeg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bola er en stk oppskrytt spiller i mine øyne. En type spiller som er avhengig av at resten av laget er på topp og at motstanderen ikke er det. Bolanos legges merke til fordi han trikser og finter. Om en følger han gjennom kampen funker dette kanskje 40-50% de gangene han forsøker. Bolanos blir litt for kortsiktig kjøp for min smak. Vi skal jo spille Champions League i flere år på rad nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ikke deg da, din gjøk. Du er bedre som jeger enn fotballspiller antar jeg. Lo av at du spurte om Bola er god nok for RBK. Hvem andre har de på høyrekanten? Henriksen? :!: Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kunne godt tenkt meg bannanas på RBK, teknikk og nogenlunde fart har han... attityden lærer han i RBK for det mangler han i dag. Tipper Jønnson tar med en par spillere til RBK.... Diskerud eller noe slikt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tviler på at noen Stabæk-spillere kommer til oss selv om Jönnson kommer. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tviler på at noen Stabæk-spillere kommer til oss selv om Jönnson kommer. Hvorfor ikke? Stabækk har langt i fra det samme å tilby som RBK. Men ja, er nok litt optimistisk å tenke slikt, dog ser på det som en mulighet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Mulig det skjer, men jeg tror det ikke. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Håper Bolanos kommer ass. Hvis Eggen blir trener til sommern kan han legge om til 4-3-3 med Bolanos på høyrekanten Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ikke deg da, din gjøk. Du er bedre som jeger enn fotballspiller antar jeg. Lo av at du spurte om Bola er god nok for RBK. Hvem andre har de på høyrekanten? Henriksen? :!: Oh yes. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hm, er kanskje tiden for en liten -smiley der ja. Men han har jo ikke akkurat herjet de forrige kampene... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Han har faktisk spilt ganske bra, og ikke glem at han bare er 17 år. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nå spiller Markus sentralt i banen. Vi har ingen ordentlige høyrekanter. Ciljan kan spille der med varierende hell, dog er han MYE bedre i den offensive midtbanerollen, men der får han jo aldri spille. Det er dog forståelig, for der vil vi ha Ivers. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Derfor bør vi kjøpe Bolanos Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Derfor bør vi kjøpe Bolanos Skjer ikke. Om (når) han stikker, blir det til utlandet. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Vær ikke sikker på det. Rosenborg kan friste med Champions League Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Sikkert bare et rykte, men Kenny Cooper skal vissnok ha blitt sett i Trondheim nylig. Fra liveservice RBK2 - Molde2 "[Kommentarer fra informantinformant: ] kenny cooper observert på munkholmen i formiddag. på vei til rbk? " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå