Gå til innhold

Hvor selges Playstation 3 60GB?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst til å kjøpe 1.gens. PS3 pga PS1+2 støtte, men er ikke så erfaren med å kjøpe ting brukt.

Hvis det ikke finnes noen steder den selges (har funnet på finn, men bare bilder fra nettet, så stoler ikke på det), har jeg forsåvidt PS1, og kan låne PS2 om jeg skulle ønske, men alt i ett hadde vært ganske greit. Vet ikke om jeg kommer til å få bruk for 4 USB-porter, men er sikkert kjekt å ha.

Vil noen selge, eller vet om et sted de har (brukt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant denne på hardware.no/bruktmarked. Sikkert noe du kan ta titt på selv om jeg synes prisen var litt drøyt. Anbefaler å se litt på din lokale GameStop butikk, jeg fikk min 60 Gb Ps3 der for usle 1800 kr :). Eller vel, de trude riktignok at de selgte meg en tykk ps3 som ikke hadde tilbakekompabilitet, jeg fant bare ut av det senere, hjemme når jeg fikk tatt nærmere titt :)

Lenke til kommentar

Ikke kjøp 60. Den vil dø uansett hva. Min andre døde for noen uker siden.

Har hatt min 60GB helt siden PS3 ble lansert og den er still going strong.

min 60gb lever også i beste velgående :new_woot:

men når jeg kjøpte den så syns jeg det var stas å få med bc(kjøpte den like før de var tomme for 60gb)

men har i ettertid sett at det har blitt brukt fint lite, har spilt ps2 spill på den kanskje 2-3 ganger, og det er leeenge siden..

edit: og den blir vel brukt ca 5 timer(minst) om dagen til spilling og filmer som ungene ser på

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar

Hadde 1 60gb som døde da gta 4 kom ut, hengte seg så mye at den daua av det. Var noen ps3`r som streika når du installerte gta 4. Men fikk splitter ny 60gb av sony, den lever fremdeles.

Min andre ps3 lever i bste velgående enda iaff :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...