TheCatIsALie Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei, jeg har lyst til å kjøpe 1.gens. PS3 pga PS1+2 støtte, men er ikke så erfaren med å kjøpe ting brukt. Hvis det ikke finnes noen steder den selges (har funnet på finn, men bare bilder fra nettet, så stoler ikke på det), har jeg forsåvidt PS1, og kan låne PS2 om jeg skulle ønske, men alt i ett hadde vært ganske greit. Vet ikke om jeg kommer til å få bruk for 4 USB-porter, men er sikkert kjekt å ha. Vil noen selge, eller vet om et sted de har (brukt). Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Fant denne på hardware.no/bruktmarked. Sikkert noe du kan ta titt på selv om jeg synes prisen var litt drøyt. Anbefaler å se litt på din lokale GameStop butikk, jeg fikk min 60 Gb Ps3 der for usle 1800 kr . Eller vel, de trude riktignok at de selgte meg en tykk ps3 som ikke hadde tilbakekompabilitet, jeg fant bare ut av det senere, hjemme når jeg fikk tatt nærmere titt Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Så GameStop hadde dette: http://gamestop.no/ps3.asp Tror jeg stikker innom og kjøper den etter skolen en dag. Har jeg flaks har de noen brukte spill jeg har lyst på også. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ikke kjøp 60. Den vil dø uansett hva. Min andre døde for noen uker siden. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Blir den på gamestop, og kanskje noen brukte spill. Må få spilt: Resistance FoM Resistance 2 Killzone 2 Heavy Rain InFamous Haze? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Haze var visst litt flopp/ikke så bra. Men de andre du nevner på lista der er absolutt verdt å få med seg! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 En kamerat sin 60 døde også. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 jeg foretrekker fortsatt 60gb over den den stygge slimmen,med tanke på design og BC.BC er vel det viktigste,så hvis min dör så bare kjöper jeg meg en ny en.driver å spiller en del ps2 spill som jeg vil ha på min ps3 som save files. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ikke kjøp 60. Den vil dø uansett hva. Min andre døde for noen uker siden. Har hatt min 60GB helt siden PS3 ble lansert og den er still going strong. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ikke kjøp 60. Den vil dø uansett hva. Min andre døde for noen uker siden. Har hatt min 60GB helt siden PS3 ble lansert og den er still going strong. Samme her Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Min 60GB var også fra lanseringen i Norge, men døde noen år etter. Snart et år siden den døde, men jeg fikk ny flere måndter etter. Den døde for noen uker siden. Nødt til å sende inn igjen. Det vil skje dere og, just wait Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Min 60 kjøpte jeg rundt release og fungerer fjell ennå, spiller eller ser film/serier 15-25timer i uken uff må være forsiktig med hva jeg sier, kan jinxxe det Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Ikke kjøp 60. Den vil dø uansett hva. Min andre døde for noen uker siden. Har hatt min 60GB helt siden PS3 ble lansert og den er still going strong. min 60gb lever også i beste velgående men når jeg kjøpte den så syns jeg det var stas å få med bc(kjøpte den like før de var tomme for 60gb) men har i ettertid sett at det har blitt brukt fint lite, har spilt ps2 spill på den kanskje 2-3 ganger, og det er leeenge siden.. edit: og den blir vel brukt ca 5 timer(minst) om dagen til spilling og filmer som ungene ser på Endret 1. april 2010 av tanngarden Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Slik det er å forstå så er byggkvaliteten på 60 GB PS3'er mildt sagt varierende Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hadde 1 60gb som døde da gta 4 kom ut, hengte seg så mye at den daua av det. Var noen ps3`r som streika når du installerte gta 4. Men fikk splitter ny 60gb av sony, den lever fremdeles. Min andre ps3 lever i bste velgående enda iaff Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke kjøp 60. Den vil dø uansett hva. Min andre døde for noen uker siden. Har hatt min 60GB helt siden PS3 ble lansert og den er still going strong. samme her. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Har nå kjøpt PS3 120GB slim. Tråd "løst". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå