dracula Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har fått et problem med PS3, og lurer på om andre har opplevd lignende. Dette oppsto den gang Sony dreit seg ut for noen uker tilbake (hvor flere ikke klarte å komme seg på PSN, eller spille spill). Den slår seg på, men det er ingen lyd eller bilde. Jeg kan bruke kontrollen til å slå av PS3, så den er tydeligvis på, men ingen lyd/bilde. Veldig irriterende. Problemet kommer og går med jevne mellomrom. Har forsøkt å resette ved å holde inne power knappen både når jeg slår av og slår på, men til ingen nytte. Som regel må jeg vente i noen timer, så fungerer den igjen. Noen som har opplevd noe lignende? Har forsøkt med en annen HDMI kabel på en annen inngang av tven, men fortsatt samme problem. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har fått et problem med PS3, og lurer på om andre har opplevd lignende. Dette oppsto den gang Sony dreit seg ut for noen uker tilbake (hvor flere ikke klarte å komme seg på PSN, eller spille spill). Den slår seg på, men det er ingen lyd eller bilde. Jeg kan bruke kontrollen til å slå av PS3, så den er tydeligvis på, men ingen lyd/bilde. Veldig irriterende. Problemet kommer og går med jevne mellomrom. Har forsøkt å resette ved å holde inne power knappen både når jeg slår av og slår på, men til ingen nytte. Som regel må jeg vente i noen timer, så fungerer den igjen. Noen som har opplevd noe lignende? Har forsøkt med en annen HDMI kabel på en annen inngang av tven, men fortsatt samme problem. Har du fremdeles garanti på den? Kan være at harddisken din er gåen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå