Gå til innhold

SK Brann quiztråd!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da bare Pedersen som har vunnet kniksen prisen av forsvarsspillere i brann? Trodde Bjarnason vant i 06, men tok nok feil :O

Tar en ny en jeg når vi først er i gang om det er greit? :) lenge siden sist aktivitet! Hvem var de siste to personene som vant kniksenprisen for brann?

Pol og Pedersen er forsvarsspillerne som har vunnet kniksen ;)

POL spilte vell for Fredrikstad (?) når han fikk kniksen? Var ikke i brann iallefall!

Lenke til kommentar

Det er da bare Pedersen som har vunnet kniksen prisen av forsvarsspillere i brann? Trodde Bjarnason vant i 06, men tok nok feil :O

Tar en ny en jeg når vi først er i gang om det er greit? :) lenge siden sist aktivitet! Hvem var de siste to personene som vant kniksenprisen for brann?

POL spilte vell for Fredrikstad (?) når han fikk kniksen? Var ikke i brann iallefall!

Fredrikstad? han har da aldri spilt utenfor Bergen? han spilte for Fyllingen da han vant den i '90. Spøsmålet var da hvilke spillere som har spilt i Brann som har vunnet den ;)

Lenke til kommentar

Fredrikstad? han har da aldri spilt utenfor Bergen? han spilte for Fyllingen da han vant den i '90. Spøsmålet var da hvilke spillere som har spilt i Brann som har vunnet den ;)

Fyllingen stemmer nok veldig bra :p Blandet med Ahlsen tenker eg.

Ta neste spm du Step.

Lenke til kommentar

det kan jeg godt ;) . I 1963 spilte Brann mot RBK. Hva var det Pesen gjorde som var så spesiellt, hvorfor gjorde han det og hva skjedde med han etterpå?

Tar jeg ikke feil så hadde en en episode med Arild Hetleøen? Pesen skulle visst ha skjelt ut Hetleøen for å ha vært sløv med ett tilbakespill og gikk seinere til trenerbenken og krevde å få han byttet ut. Det ble han også etter å ha hevet en støvvel etter Pesen i pausen :p. Hetleøen sværget å aldri spille en kamp så lenge Pesen var i klubben. Men nå er jeg ikke gammel så jeg har ikke særlig peiling..

Lenke til kommentar

det kan jeg godt ;) . I 1963 spilte Brann mot RBK. Hva var det Pesen gjorde som var så spesiellt, hvorfor gjorde han det og hva skjedde med han etterpå?

Tar jeg ikke feil så hadde en en episode med Arild Hetleøen? Pesen skulle visst ha skjelt ut Hetleøen for å ha vært sløv med ett tilbakespill og gikk seinere til trenerbenken og krevde å få han byttet ut. Det ble han også etter å ha hevet en støvvel etter Pesen i pausen :p. Hetleøen sværget å aldri spille en kamp så lenge Pesen var i klubben. Men nå er jeg ikke gammel så jeg har ikke særlig peiling..

har aldri hørt om den historien. Jeg tenker på noe helt annet. og det involverer ikke andre lagkamerater...

Lenke til kommentar

Kan komme med en ny en jeg da. Denne er jeg faktisk ikkje sikker på selv, så håper folk vet det.

Hvor mange personer var det på fest plassen 20.10.07 da vi var i Ålesund og jaktet på gull? Vi husker alle hvordan det gikk.

Jeg var der selv, brann trengte kun 1 poeng, men tapte. Husker vi var utrolig nærme. Frispark i stolpen, så retur i stoplen.. Ver en del folk der. Men husker faktist ikke helt. Minst 15000

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...