Step_up Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 "Pesen" det vell? Lyst og si Helstad men mener han var nr 2 eller 3 faen Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er da bare Pedersen som har vunnet kniksen prisen av forsvarsspillere i brann? Trodde Bjarnason vant i 06, men tok nok feil :O Tar en ny en jeg når vi først er i gang om det er greit? lenge siden sist aktivitet! Hvem var de siste to personene som vant kniksenprisen for brann? Pol og Pedersen er forsvarsspillerne som har vunnet kniksen POL spilte vell for Fredrikstad (?) når han fikk kniksen? Var ikke i brann iallefall! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er da bare Pedersen som har vunnet kniksen prisen av forsvarsspillere i brann? Trodde Bjarnason vant i 06, men tok nok feil :O Tar en ny en jeg når vi først er i gang om det er greit? lenge siden sist aktivitet! Hvem var de siste to personene som vant kniksenprisen for brann? Pol og Pedersen er forsvarsspillerne som har vunnet kniksen POL spilte vell for Fredrikstad (?) når han fikk kniksen? Var ikke i brann iallefall! Fredrikstad? han har da aldri spilt utenfor Bergen? han spilte for Fyllingen da han vant den i '90. Spøsmålet var da hvilke spillere som har spilt i Brann som har vunnet den Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 "Pesen" det vell? Lyst og si Helstad men mener han var nr 2 eller 3 Selfølgelig er det Pesen! Helstad mener jeg er har et stykke igjen opp! Fyr løs med nytt spørsmål! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er da bare Pedersen som har vunnet kniksen prisen av forsvarsspillere i brann? Trodde Bjarnason vant i 06, men tok nok feil :O Tar en ny en jeg når vi først er i gang om det er greit? lenge siden sist aktivitet! Hvem var de siste to personene som vant kniksenprisen for brann? Pol og Pedersen er forsvarsspillerne som har vunnet kniksen POL spilte vell for Fredrikstad (?) når han fikk kniksen? Var ikke i brann iallefall! Fredrikstad? han har da aldri spilt utenfor Bergen? han spilte for Fyllingen da han vant den i '90. Spøsmålet var da hvilke spillere som har spilt i Brann som har vunnet den Fyllingen stemmer nok veldig bra Blandet med Ahlsen tenker eg. Ta neste spm du Step. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 det kan jeg godt . I 1963 spilte Brann mot RBK. Hva var det Pesen gjorde som var så spesiellt, hvorfor gjorde han det og hva skjedde med han etterpå? Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 det kan jeg godt . I 1963 spilte Brann mot RBK. Hva var det Pesen gjorde som var så spesiellt, hvorfor gjorde han det og hva skjedde med han etterpå? Tar jeg ikke feil så hadde en en episode med Arild Hetleøen? Pesen skulle visst ha skjelt ut Hetleøen for å ha vært sløv med ett tilbakespill og gikk seinere til trenerbenken og krevde å få han byttet ut. Det ble han også etter å ha hevet en støvvel etter Pesen i pausen . Hetleøen sværget å aldri spille en kamp så lenge Pesen var i klubben. Men nå er jeg ikke gammel så jeg har ikke særlig peiling.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 det kan jeg godt . I 1963 spilte Brann mot RBK. Hva var det Pesen gjorde som var så spesiellt, hvorfor gjorde han det og hva skjedde med han etterpå? Tar jeg ikke feil så hadde en en episode med Arild Hetleøen? Pesen skulle visst ha skjelt ut Hetleøen for å ha vært sløv med ett tilbakespill og gikk seinere til trenerbenken og krevde å få han byttet ut. Det ble han også etter å ha hevet en støvvel etter Pesen i pausen . Hetleøen sværget å aldri spille en kamp så lenge Pesen var i klubben. Men nå er jeg ikke gammel så jeg har ikke særlig peiling.. har aldri hørt om den historien. Jeg tenker på noe helt annet. og det involverer ikke andre lagkamerater... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Tok han ikke av seg skoene for å håne rbk eller noe lignende? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 jupp. du glemte ett av punktene i spørsmålet... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 såg noe greier om dette på TV2 skjønner du, men husker ikke det helt klart. Troooor det var no greier med en gammel mann som klikket? Slo han med en stokk eller noe slikt? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) nesten riktig...En dame. Endret 12. mai 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kan komme med en ny en jeg da. Denne er jeg faktisk ikkje sikker på selv, så håper folk vet det. Hvor mange personer var det på fest plassen 20.10.07 da vi var i Ålesund og jaktet på gull? Vi husker alle hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Kan komme med en ny en jeg da. Denne er jeg faktisk ikkje sikker på selv, så håper folk vet det. Hvor mange personer var det på fest plassen 20.10.07 da vi var i Ålesund og jaktet på gull? Vi husker alle hvordan det gikk. Jeg var der selv, brann trengte kun 1 poeng, men tapte. Husker vi var utrolig nærme. Frispark i stolpen, så retur i stoplen.. Ver en del folk der. Men husker faktist ikke helt. Minst 15000 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Var der jeg og. Fest plassen og gatene har jo overfylte! Men lurer på hvor mangen eksakt. Huseklepp bom fra 4 meter var mildt sagt for jævli. Kom noen tårer den dagen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Hva skjedde med Brann året etter at de vant seriegull i 1963? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Brann har hatt en spiller som har spilt for dagens motstander, nemlig Kjetil Løvvik. I 1997 ble han av daværende hovedtrener Kjell Tennfjord sammenlignet med en Verdensklassespiller . Hvem var det? Endret 10. juli 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Solkjær? Hvilken Man Utd spiller ble Huseklepp sammenlignet med grunnet en super prestasjon av et mål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå