Husam Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nope, det er nok Kvisvik. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Husam har rett. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 OK. Hvilke fire klubber spilte Azar Karadas for mellom sitt første og andre Brann-opphold? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 OK. Hvilke fire klubber spilte Azar Karadas for mellom sitt første og andre Brann-opphold? RBK, Porthsmouth, Benfica og Besiktas. Tror den siste er feil, men det finner vi ut av nå Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Han ble lånt ut til et lag som heter noe som kauserslautern (?) Spilte stopper der som i pompeys mener jeg og huske. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kaiserslautern er riktig. jeg 3 han 1? hvordan gjør vi det? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg aner ikke, men det er vel tross alt ikke så farlig. Førstemann av dere som har et spørsmål på lur kan bare poste det. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er kun en forsvarsspiller i Brann som har vunnet kniksen-prisen. Hvem var det? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Stemmer ikke Bjarnason? nei. hint:Wimbledon Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Tore Pedersen må det jo være! fant nå ut at jeg har glemt en til , så siden det har gått litt tid, så kan dere jo prøve å gjette på han... Endret 2. mai 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Det er da bare Pedersen som har vunnet kniksen prisen av forsvarsspillere i brann? Trodde Bjarnason vant i 06, men tok nok feil :O Tar en ny en jeg når vi først er i gang om det er greit? lenge siden sist aktivitet! Hvem var de siste to personene som vant kniksenprisen for brann? Endret 3. mai 2010 av zlazor Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Om det er lov med en skikkelig gjetting, så tipper jeg på Opdal og Helstad? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Vet du hva? Du har helt rett! Jeg glemte helt Helstad! de jeg tenkte på var Opdal og Mjelde Fyr løs med et nytt spm Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jøss! Nå ble jeg faktisk litt overrasket over meg selv! Jeg vil fram til hvem som har scoret flest mål totalt for Brann? Håper folk ikke googler, for da blir det litt lett! Spørsmålet burde være enkelt nok fra før av Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 "Pesen" det vell? Lyst og si Helstad men mener han var nr 2 eller 3 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er da bare Pedersen som har vunnet kniksen prisen av forsvarsspillere i brann? Trodde Bjarnason vant i 06, men tok nok feil :O Tar en ny en jeg når vi først er i gang om det er greit? lenge siden sist aktivitet! Hvem var de siste to personene som vant kniksenprisen for brann? Pol og Pedersen er forsvarsspillerne som har vunnet kniksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå