Step_up Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) er nok feil dessverre. Endret 9. april 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 er nok feil dessverre. RESULTATET ELLER SPILLEREN? RIIIMELIG SIKKER PÅ AT DET BLE 4-2 HJEMME PÅ STADION..? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 det kan hende det blir litt for lett nå, men resultatet er riktig ja... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Gått lang tid, så tar over. Brann spilte i 1996/1997 UEFAs cupvinnercup. Hvor langt kom laget, og hvem ble de slått ut av? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kvartfinalen (?), etter å ha slått PSV. Røk ut mot Liverpool. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 OK. Første som klarer å nevne fire spillere som har spilt for både Brann og Leeds United tar neste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 TA Flo, T Knarvik, E Bakke, Bjarnason/Einarsson/Sævarsson (husker ikke hvem av dem når det er 100 islendinger i klubben ). Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er forsåvidt riktig. Einarsson er det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Ahh, okay. Jeg vil ha navnet på han som eneste spiller spilte samtlige av Norges kvalifiseringskamper til VM i 1998, men som ble vraket av Drillo til den selve VM-troppen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det kan ikke være noen nåværende brann spillere ettersom Bakke fikk debyen i 1999 så jeg tar en vill jetting og sier Geddi siden jeg ikke har noe bedre forslag i hode en sen onsdags natt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 vet ikke om man kan svare slik jeg gjør nå, men står vel ikke at det ikke er lov i åpningsinnlegget...Mitt tips er Claus Lundekvam... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Så klart det er lov å tippe. 1. Spilleren er fra Kristiansand. 2. Han startet karrieren i Start. 3. Ble hentet til Leeds, og scorte mål i debuten. 4. Riktignok ble det lite suksess i England, og han ble faktisk kåret til den dårligste Leeds-spilleren noensinne. 5. I tillegg til Start og Brann, har han også spilt for Lillestrøm av norske klubber. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Så klart det er lov å tippe. 1. Spilleren er fra Kristiansand. 2. Han startet karrieren i Start. 3. Ble hentet til Leeds, og scorte mål i debuten. 4. Riktignok ble det lite suksess i England, og han ble faktisk kåret til den dårligste Leeds-spilleren noensinne. 5. I tillegg til Start og Brann, har han også spilt for Lillestrøm av norske klubber. dette kan da bare være Frank Strandli? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Hehe, ja. Ta neste du. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 hvem er den mest meritterte Brannspilleren? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Tore Nordtveit? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Tore Nordtveit? helt korrekt. imponerende. Jeg hadde aldri klart å gjette det. Værsågod, fyr løs . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Hehe, grunnen til det er vel at jeg gikk gjennom hele Wikipedia-siden til Brann da jeg først startet tråden. Ellers hadde jeg ikke hatt peiling. En tidligere Brann-spiller er/var registrert som spiller for Haugerud Futsal. Hva heter denne spilleren? Grunnen til at jeg spør dette, er vel fordi jeg selv er fra Haugerud. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hehe, grunnen til det er vel at jeg gikk gjennom hele Wikipedia-siden til Brann da jeg først startet tråden. Ellers hadde jeg ikke hatt peiling. En tidligere Brann-spiller er/var registrert som spiller for Haugerud Futsal. Hva heter denne spilleren? Grunnen til at jeg spør dette, er vel fordi jeg selv er fra Haugerud. Er vel ikke så lenge siden det ble almenn interesse for dette blant tidligere elitespillere. Den Oslogutten som slår meg først er Onstad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå