Lucky Luciano Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det var en spiller jeg hadde veldig sansen for Thomas Lund. Helt rett, din tur Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvilket lag slo Brann i cupfinalen 1982? Hva ble stillingen og hvem scorte seiersmålet? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Molde. Litt usikker på stillingen. Tipper 2-1. Målet kom av McLeod Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Muligens tidenes cupfinale det der, hvor stillingen ble 3-2. zlazor skal få fortsette han Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Riktig, Dotten. Har sett klipp fra den maaaaange ganger Zlazor kan fortsette siden du sa det. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ute og reiste så dere skulle bare forsett ^^ Ble lenge følgt opp av branns speidere i ung alder fra den lille, men stolte bygda Austrheim. Serie sølv og cup sølv har han på CVen for brann. Kom nylig tilbake som jr trener. Hvem er denne flotte mannen fra den flotteste plassen på denne jord? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Tror ikke noen kan svaret, så kommer med et nytt spørsmål for å få liv i tråden. Branns aller første kamp ble spilt mot hvilket lag? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har faktisk ikke peiling, men et skudd i mørket skader ikke: Nymark`? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Nei. Hint: Lokalt lag, samme by og greier. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Tror jeg kan denne! Er det Bergen Fotballklubb? Forresten, så er det ingen klubb i Bergen som heter dette nå, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Jepp, riktig. Har da ikke sagt at de heter det pdd. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ute og reiste så dere skulle bare forsett ^^ Ble lenge følgt opp av branns speidere i ung alder fra den lille, men stolte bygda Austrheim. Serie sølv og cup sølv har han på CVen for brann. Kom nylig tilbake som jr trener. Hvem er denne flotte mannen fra den flotteste plassen på denne jord? Roger Helland Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Sorry jeg tok et nytt spørsmål, men det hadde gått lang tid uten respons. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvor gammel var Kniksen når ha debuterte på landslaget? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Huff for ett spørsmål. Du må skru tilbake til nyere tider . hmm, 17? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 i 1997 var skeid i TL. Hva ble stillingen på hjemmebane og hvem scoret Branns siste mål? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) i 1997 var skeid i TL. Hva ble stillingen på hjemmebane og hvem scoret Branns siste mål? VAR PÅ DEN KAMPEN, DESVERRE ER MINNET IKKE VELDIG BRA. MENER DET BLE 4-2 OG FLO SCORET DET SISTE MÅLET! 2 PLASS DET ÅRET HUSKER EG! ROGER HELLAND (HELTEN MIN) SCORET FORØVERIG DENNE KAMPEN! TROR IKKE DET VAR DET SISTE DA MEN. PS. CAPSLOCK DAGEN I DAG Endret 9. april 2010 av zlazor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå