Latias Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Dette er quiztråden for Brann! Noen regler: - Kun Brann-spørsmål kan stilles. - Den som svarer riktig på et spørsmål, får stille neste. - Prøv å unngå bruk av Google. Meningen er å kunne vite noe om laget, og ikke bare søke det opp. - Hvis ingen svarer i tråden for tre timer, kan hvem som helst ta over neste spørsmål. Jeg begynner: Hvor mange seriemesterskap, og cup-seiere har laget? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er 3 på den første, siste er jeg faktisk usikker. Er 6 eller 7, jeg husker rett og slett ikke om tallet 6 kom inn i mitt hode før eller etter cupgullet i 2004. Jeg tipper 7. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Nja, siden du nevnte 6-tallet, skal du få riktig på den. 3 seriemesterskap og 6 cup er riktig. Ta neste du. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Morten Kolseth, lokal gutt fra Vadmyra, var i sin tid innom Brann. Han fikk blant annet være med på å møte Manchester United i treningskamp, hvor lysluggen vel var eneste som kunne omtales i noe som helst positivt ordelag da Brann ble feid over 4-0. Godeste Mortens karriere tok aldri av for rødtrøyene, hvor han forsvant til Løv-Ham. Men storebroren hans fikk litt flere kamper for A-laget, som midtstopper. Spørsmålet er da hva Morten Kolseths storebror hadde som fornavn? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tommy Kolseth? Fyllingen treneren? Han har vell en fortid i brann så vidt jeg klarer og huske? Fikk ikke han noe pris for tidenes dårligeste brann spiller eller er det jeg som roteR? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 En staut mann med 336 kamper for Brann. Kjendt for sine herlige raid langs høgre kanten, sine ville langskudd og ofte forferdelige innlegg. Med potten på plass hver kamp var det lett og kjenne igjen denne legenden. Vi vet alle kem eg snakker om? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Skal fram til en mann som hadde en turbululent periode i Brann, og senere samme år ble han vel kåret til årets drittsekk(?) i BA. Han har også spilt for narkislaget i Tiggerstaden, men der ble han heller ikke særlig lenge. Han har forresten også spilt i Premier League, utrolig nok. Hvem skal jeg frem til? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hmm, ok. Hvilken spiller har flest europacup-mål for Brann gjennom tidene? Kan vel røpet at antallet mål er 8, kanskje ikke ekstremt imponerende med andre ord. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Robbie Winters? Han er den eneste jeg kan komme på i farten, har iallefall scoret noen mål ute i Europa Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Greit, da skal jeg frem til en lokal spiller som kom til Brann i relativt voksen alder. Han finnes også på plakater inne på stadion, og hans høydepunkt som Brannspiller kom vel i en kamp mot FFK. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Feil post. Endret 30. mars 2010 av zlazor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Bare her videoen ikke fungerer? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det var en spiller jeg hadde veldig sansen for Thomas Lund. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Bare her videoen ikke fungerer? Hehe. Gjor feil når jeg skulle poste videoen i tillegg til feil tråd så dobbel fail egentlig Edit: nvm. Endret 30. mars 2010 av zlazor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå