Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram?

Anbefalte innlegg

Hei!

Litt bakgrunns info om alder og andre nyttige ting:

-Jeg er gutt.

-Jeg er 13 år snart 14.

-Altfor sjenert...

Ok.. Det er en jente som jeg synes er veldig søt, men jeg er ganske sjenert å tør ikke å gå fram å snakke med henne... Har noen her noen tips om hvordan jeg skal gå fram? Jeg er ikke typen som bare hopper i det xD..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, vet det ikke er lett og spørre.. Men du må nesten finne et fint tidspunkt der du kan spørre ho om nummeret hennes eller eventuelt msn..

Når du har gjort det, kan du snakke med henne på msn eller telefon og da blir det mye lettere og prate med henne face too face.. :)

Det er mitt råd.. :thumbup:

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Eventuelt kan vi poste denne i relasjonsdelen av forumet så vi ikke automatisk tror at du er gutt som synes jente er fin og helst bare vil ha tiss i tiss...

Snakk med henne, er det så vanskelig å forstå? Du får ikke relasjoner gjennom et forum, du bygger dem selv.

Lenke til kommentar

Snakk med henne, er det så vanskelig å forstå? Du får ikke relasjoner gjennom et forum, du bygger dem selv.

Han er sjenert, er det så vansklig å forstå?

Selvfølgelig må han bygge relasjoner selv, men et lite push i ryggen kan han vell få.

Lenke til kommentar

Enkleste er vel å sette deg sammen med hun i sammenheng med noe skoleting eller noe sånt:) Noe dere gjør felles altså. Om du går i samme klasse som hun kan du for eksempel spørre om dere ikke skal jobbe sammen om et prosjekt eller noe slikt. Trur det er enkleste veien å oppnå kontakt med jenter i den alderen der, med tanke på at du er sjenert.

Lenke til kommentar

Selv ville jeg helt klart starte på -vår beste venn- facebook! Terskelen for å legge til folk/godta folk, er som regel rimelig lav. Så kan du starte enkelt: 'like' en statusmelding/kobling/bilde/whatever. Så kan du jo kanskje kommentere en statusmelding, så kan du kasnkje si titten-tei på facebook-chaten. Så kan du jo kanskje prøve å snakke litt med henne på skolen. (kanskje bare smile/skjære en grimase når dere passerer hverandre i gangen.)

Det å være sjenert er bare noe du må jobbe med, mann! Selv om du kanskje failer med denna jenta, vil du være bedre utstyr neste gang du treffer ei jente du liker!

EDIT: Jaaada, my skrivefeil, I DONT REALLY CARE TONIGHT!

Endret av Badtothebonenot
Lenke til kommentar

Så lenge du ikke stalker eller gjør creepy ting så kan du fint legge henne til som venn på Facebook, men det er ikke alltid den beste måten å få kontakt med mennesker på. Greit at du vil være venn med henne på Facebook og sånt, men tenk litt, om du var jente, hadde du hatt lyst til å utvikle et forhold med en annen gutt på en nettside? Lite sexy. Du må nesten bare gutse litt og få tak i henne via skolen eller noe slikt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...