trygvoki Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei! Jeg har gått ned fra rundt 105 kg til ca 95,5 kg +/-, og mine tidligere bukser har plutselig blitt ganske store.. Går det ann å krympe disse buksene?? Alle er rundt 40/32 i størrelse. På forhånd takk! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 De selger krympepulver på de fleste dagligvarebutikker. Hvis du ikke finner det i nærheten av vaskepulver og sånt så er det sikkert bak disken elns, er vel bare å spørre de som jobber på butikken. Lenke til kommentar
trygvoki Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Aha! Da prøver jeg det senere i dag. Tusen takk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Beklager, men jeg tullet bare. Finnes ikke noe krympepulver, men det går sikkert å vaske buksene i for varmt vann eller noe sånt. Tror ihvertfall det derfor mine klær krymper selv om jeg ikke vil de skal krympe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Haha Må nesten legge til at jeg også gikk på det med krympepulver Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Haha, jeg gikk også på den der med krympepulver! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er velkjent at tøy som henger i skap en tid krymper. Bare spørr dine foreldre. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Haha og jeg skjønte med en gang at det var bogus. Jeg hørte om en fyr som dro med seg en trillebåre til nærmeste felleskjøpet for å handle sleggefett en gang, gikk fem på han. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) viktig å huske på at hvis du vil krympe buksene i bredden, så vil dem også krympe i lengden. og da passer dem kanskje ikke lenger uansett? Endret 30. mars 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Du kan jo selge dem til noen som har gått opp i vekt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Tror det blir vanskelig og krympe dem, spesielt uten og krympe lengden også. Det du kan eventuelt gjøre er og sy dem inn, eller om noen kan sy dem inn for deg. Men var jeg deg, ville jeg spandert på meg nye bukser for og feire vektnedgangen Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du kan jo selge dem til noen som har gått opp i vekt. Eller bytte ;I Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Haha og jeg skjønte med en gang at det var bogus. Jeg hørte om en fyr som dro med seg en trillebåre til nærmeste felleskjøpet for å handle sleggefett en gang, gikk fem på han. Har en lærling i firmaet som tok turen bort til prosjektlederen vår for å hente litt sleggefett:P Vatervann er også en klassiker! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Haha og jeg skjønte med en gang at det var bogus. Jeg hørte om en fyr som dro med seg en trillebåre til nærmeste felleskjøpet for å handle sleggefett en gang, gikk fem på han. Har en lærling i firmaet som tok turen bort til prosjektlederen vår for å hente litt sleggefett:P Vatervann er også en klassiker! Vatervann Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Haha og jeg skjønte med en gang at det var bogus. Jeg hørte om en fyr som dro med seg en trillebåre til nærmeste felleskjøpet for å handle sleggefett en gang, gikk fem på han. Har en lærling i firmaet som tok turen bort til prosjektlederen vår for å hente litt sleggefett:P Vatervann er også en klassiker! Vatervann Finnes nok de som går på den og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå