Gå til innhold

Treningskamerat oppfører seg som en idiot, hvor mye er nok?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På noen av videoene var det han ja. Det hele begynte med at jeg ble først kjent med han kompisen min nå, han var da kjent med drittsekken fra før av. Jeg hadde egentlig ikke så veldig nærmt bånd til drittsekken, men utviklet et bra vennskap med kompisen.

Som tiden gikk så dannet vi en sosial venne krets på kanskje 16+ stykker? Men til vanlig er vi 8 stykker som trener der.

Vi har egentlig et ganske bra miljø på trening, på treningen så pleier vi alle å støte hverandre og gi tilbakemeldninger. Og etter treningen så pleier vi avogtil å ha filmkvelder og fester.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Høres ut som dere har et bra miljø der da hvertfall. Kunne ønske det var slik der jeg trena. Skulle likt og trena med noen andre som har litt peiling på trening. Føler bare at det nesten bare er jeg i omgangskretsen min som har det der jeg trener. Noen unntakt selvfølgelig, men de trener ofte på andre tider enn meg osv.

Hadde vært kult å trena med deg eller noen av de andre som logger/er aktivte på forumet her egentlig.. :p

Lenke til kommentar

En treningskamerat er alltid bra å ha! Det kan enten gjøre treningen din mer motvierende eller så kan det gjøre treningen din gørr. Vi har selv laget miljøet slik at vi kan sammerbeide om vektene og motvierere oss selv, ofte før maks løft kan alle stå sammen og gi personen ego-boost som å si "dette her er ingenting, kom igjen det klarer du!", "Vi vet du klarer det!" osv.

"Drittsekken" har ennå ikke skjønt hvor mentalt trening egentlig er.

Lenke til kommentar

Har hatt noen treningspartnere, men de faller enten av eller begynner å droppe treninger, "har ikke tid" osv, så det ender med at jeg må droppe dem og ender opp å trene aleine igjen. Jeg har kun droppa trening 1 gang siden jeg begynnte seriøst i høstferien. Og det var pga jeg var så sliten i kroppen.

Lenke til kommentar

Høres mer ut som om han er truet av deg, og virker nesten som om han mobber deg.

Bruk det heller til motivasjon på trening. En av grunnene til at jeg i dag har trent styrkeløft svært aktivt i tre år er nettopp pga sånne idioter, og etter en liten stund så slutta dem. Om det var fordi jeg fikk større muskler eller at de ble eldre vet jeg ikke. Men jeg kunne hvert fall yte mye bedre på treninga i enkelte perioder!

Lenke til kommentar

For det første: Ikke vær redd for å si ifra, det er pinglete. Hvis du bare sier til han: vet du ka? Kan du bare ikke holde godt kjeft om meg og mine treningsvaner? for det andre så bare tren med gjengen din uten han. finner han det ut så sier du hvorfor. Blir han sur og sprer mer rykter. Leit for deg. Ikke sånt ment. Men folk kommer jo tilslutt til å spørre deg direkte.. Så kommer de andre vennene dine til å si at du i kke boler deg. f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...