Simen1 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvilke barnespill finnes for 2-åringer? Jeg ser for meg noe med glade tegneserielignende figurer, veldig enkel og selvforklarende gameplay, 2D og klasking med begge hender på tastaturet. Finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Skal søke litt rundt å gi beskjed. EDIT: Spill som man finner på 123spill.no? Endret 29. mars 2010 av GeneN Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 EDIT: Spill som man finner på 123spill.no? Du er inne på noe der. Det virker som en bra samling småspill der sikkert noen egner seg for 2-åringer. Så små barn har ikke noe voldsom konsentrasjonsevne så det blir vel med 2-5 minutter spilling per kveld eller noe sånt. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 du har jo josefine spillene:P lærerikt og enkelt:P Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Takk for tips. Er ikke Josefine ment for litt eldre barn? 3-4 år+? Hun som vil ha spill er ikke fylt 2 ennå, men jeg tenkte at det ikke gjør noe å starte noen måneder før offisiell aldersmerking. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Josefine er på norsk så det burte ikke være vanskelig får henne og få meg seg hva som sjer:) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kan ikke huske navnet, men er et Mummi-spill (mummidalen) der man skal gjøre klar til en fest (lage invitasjoner, "matlaging" osv). Husker jeg spilte det da jeg var ganske liten. Er et pek og klikk spill, eldgammelt. Eneste som kan være det som jeg finner, er Mimmidalen og den store høsttakkefesten. Sikkert nesten ikke mulig å finne lengre, men barnespill er det iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå