JaRu Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har styrt veldig med å få bilde på min projektor (Panasonic PT-AX100) via HDMI. Har nå funnet ut at det må være et eller annet med switchen som gjør at jeg ikke får bilde via projektoren. Switchen fungerer utmerket med de andre hdmi kildene men ikke med Syvio 200'en. Noen som har en eller annen formening om hva dette kan skyldes. Har det noe med signalstyrke fra HDMI kilde, eller kan en switch forpurre signalet såpass at en mister det? Switchen er forresten en Syvio 4-1 HDMI Switch. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 I fare for å spørre om det åpenbare: Du har prøvd å koble kilden rett på projektoren? Lenke til kommentar
JaRu Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Ja, det har jeg. Koblet til både med den opprinnelige kabelen som går fra switch til projektor (5 m) og en annen kabel (3 m). Begge disse alternativene fungerer. Det er når jeg går via switchen at jeg får problemer. Kan forresten fortelle at jeg får boot bildet men så snart booten er ferdig mister jeg forbindelsen igjen. Har forresten også prøvd med forskjellige kabler mellom switch og Syvio. Endret 29. mars 2010 av JaRu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå