Gunfreak Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Etter ca. 3 år i produsjon er spillet ferdig, den nye serien Scourge of war er basert på den nå døde serien Take Command. Spillet lar deg spille flere treffinger fra Slaget ved Gettysburg usa blodigste slag, på 3 dager ble flere soldater drept og skadet enn det døde soldater under 10 år med krig i Vietnam. 53 000 ble drept og skadet, ikke de mest ekstreme tallet i krigs historien med for amerikanere var det nesten mer enn de tålte, den første klare seieren for Nordstatene i Øst. Spillet deler slaget opp i ca. 20 senarioer, størrelsen på Senrioene varierer fra 10 000 soldater til 40 000 soldater. Ved siden av de historiske slagene er det open battle kalt sand box, her kan du spille så stort slag du vil i teorien opp til 150 000 soldater, men så langt er det inge som har hat pc nok til å spille de største slagene, du kan også snart laste ned nye slag. Det er 5 STORE kart å velge mellom 4 av dem basert på Gettysburg slagmarken og et Open field som bare heter Kansas. Kartene er nøye laget etter virkligheten, det gjerde som var på slagmarken for 150 år siden er det i spillet. Kartene er også så store at for å flytte soldater må du bruke veier. For å kjøpe spillet laster man ned demoen, som lar deg spille 2 senarior, så viss man vil kjøpe deg kjøper man bare en activation key som låser opp hele spillet. Spill med opp til 32 venner på nett. Jeg har bare spillt demo senaoriene og corps toturialen, i corps toturialen har jeg ca. 14 000 soldater, pluss et alliert corps tilsammen ca. 24 000 soldater. Vi blir angrepet av ca. 30 000 sørstats soldater, først blir min allierte angrepet og får juling, etter ca. 20 minutter strømmer det 15 000 sørstats soldater fra venstre flanke, rett inn i mine 50 kanoner, sørstats soldatene ble angrepet både av shot, shell og canister i løpet av 40 minutter hadde mine batterier drept eller skadet 2400 av dem. Jeg hadde 3 divsioner pluss artilleriet mitt, men bare artilleriet og min andre division ble angrepet. Men etter ca. en time størmmet disse soldtene mot min første division Ca. 6000 av dem, de hadde slåss seg gjennom min alierte som hadde mistet nesten alle sine tropper. Her strømmer restene av hans corps Og her åpner soldatene mine ild mot de første av de 6000 som kom mot meg Mer kamp Spillet krever ikke så mye av 3d kortet eller cpuen, men krever MASSE ram, mine 2 gig holder på å knekke sammen under de større slagene http://www.norbsoftware.com/Portal/index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå