Brugi Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har en bærbar pc, type acer aspire 8935g. Den ble levert med windows vista home premium 32-bit. Jeg brukte acers upgrade offer til å sakffe meg tilsvarende versjon av windows 7. Jeg fikk et problem med skrivebordet, alle oppgaver og programmer på skrivebordet kjørte ekstremt sakte. Så bestemte jeg meg for å kjøre acer eRecovery, og reinnstalere alt til fabrikkstandar (vista). Et stykke ut i reinnstalasjonen fikk jeg en feilmelding, feilkode 1117 - "The request could not be performed because of an I/O device error". Jeg lurer på hvorfor dette skjer, takker for alle svar. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Kjørte du recovery fra disk du hadde brent under installasjonen eller recoverypartisjon? I/O error tyder uansett på lesefeil på det medium du forsøkte å kjøre recovery fra. Endret 29. mars 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
Brugi Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 D2D, brukte alltså partisjonen ved trykke alt+F10. skjønner hva problemet er, men ikke hvorfor det skjer :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå