Bluebeard Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Jepp, som tittelen sier lurer jeg på hvordan man kan kjøre Console.Beep() funksjonen "oppå" hverandre, og man fortsatt hører de forskjellige lydene. Dette er et lite "eksperiment" jeg fant på når jeg holdt på med å friske opp det lille jeg kan av C#, og jeg så tilfeldigvis at det var en overload for Console.Beep() som tar imot argumenter for frekvens og durasjon. Dette tente en liten glød i meg, og fikk meg til å eksperimentere litt, men nå må jeg altså finne ut, om det i det hele tatt er mulig, å "spille av" to eller flere "beeps" samtidig. Har lagt ved noen samples som er resultat av det jeg har drevet med så langt. Det er på fila som heter "Sample.exe" at jeg gjerne skulle ha hatt "dobbeltslag" på. Jeg er relativt ny i C# og har ikke en alt for stor kunnskap om språket, men jeg ønsker å lære. Beeping.zip Endret 29. mars 2010 av Bluebeard Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du kan vel prøve med flere tråder. Les mer om det her. Jeg vet ikke hvor lett det blir å spille samtidig fra flere tråder men det er vel verdt et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå