donmatrelli Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvilket av dem er å anbefale til en nybegynner? Ixus V2 til 2300,-, eller Powershot A60 til 2500,-? Ser ganske like ut på spesifikasjoner... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ville valgt A60,bra kamera for nybegynere. Og når du har lyst til og "leke" deg litt, kan du bruke alle de manuelle mulighetene. Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg vil også anbefale A60 etter 3 måneders bruk - 2 megapixel er nok til utskrifter også, i normale størrelser. Selv om vekta ikke er i Ixus-klassen (med 333g ""skyteklart"), er vektfordelinga og grepet godt, og det er ikke sååå mye større enn min brors Digital Ixus (den originale)... Men du må også vurdere slikt som batteriet/-ene (følger ikke med oppladbare til A60 - ekstrakostnad!) og ladetiden (Ixus lades ihvertfall raskere enn 11 timer som mine tar..), samt bruken: det aller meste dekkes jo av motiv-valgene, i grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå