kyllingvippen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har lastet ned MSN6 Beta, men jeg får ikke logget på.. hva er problemet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 vet ikke, glemt passord? uansett, MSN Messenger 6 er full av bugs uansett. Jeg opplevde opptil 30MB+ minneforbruk...uten noen spesielle oppgaver...dvs. den var minimert til systray, og ingen meldingsvinduer oppe....go figure, men det er fremdeles en beta, som er tydelig.., Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 opprett en ny hotmail og prøv å logg deg på med den. da finner du ut om det er kontoen eller programmet som er problemet. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 MSN Messenger 6 er full av bugs uansett. Jeg opplevde opptil 30MB+ minneforbruk...uten noen spesielle oppgaver...dvs. den var minimert til systray, og ingen meldingsvinduer oppe....go figure, men det er fremdeles en beta, som er tydelig.., Synes den fungerer bra eg.... er strålande fornøgd faktisk. Videokonferansebiten ville ikkje fungere før og det fungerer i allefall no her... Stabil og god virkar den å vere også, så eg kjenner meg ikkje heilt igjen i din beskrivelse! Men sånn er jo verden..... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 MSN Messenger 6 funker bra hos meg. Merker ikke at det er en beta. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har alltid funket fint her, men i går crasha det, og skjermen var full av feilmeldinger.... funka fint igjen etter en reboot, og da hadde PC'en stått på i 4 uker, så den hadde kanskje godt av det Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 den funker helt fint her og synest den var bra Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Wohoo.. Fint for dere som det virker for... Jeg får beskjeden.. Signing in to .Net Messenger Service failed because the service is temporarily unavaiable. Please try again later. Click the Help button to check the current service status Hva er galt da? :-? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Samme skjedde med meg første gangen. Da var det firewallen som koste seg litt. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Samme her, fungerer fint med Norton personal firewall hjemme, men på jobben ville den ikke logge inn før jeg skrudde den av, så var det bare å skru den på igjen. Hender seg at jeg får opp en melding om at den ikke vil logge seg på pga brukernavn eller passord, enda jeg bruker autologin med det rette passordet, men da er det bare å skrive inn passordet så går det inn... merkelige greier... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Samme skjedde med meg første gangen. Da var det firewallen som koste seg litt. det er som han sier det kan være firewallen som gjør det har hatt problemet selv noen ganger pluss at kompisen min får problemet stadig vekk Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Skjedde på begge pc'ene mine etter en stund... har skiftet tilbake til 5.0 nå. Kom antageligvis av at jeg innstallerte noe nytt software. Prøv å reinstallere (Msn 6.0). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Må slenge meg på her å si at jeg har brukt MSN Messenger 6 Beta i noen uker nå, og det har ikke oppstått en eneste feil her på disse 2-3 ukene! *strålende fornøyd med den nye Messenger versjonen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå