Sentinel Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei. Finnes det noe program som kan kontrollere hvor mye båndbredde forskjellige applikasjoner bruker? Jeg kunne f.eks tenkt meg å gitt kazaa 40%, DC++ 40% og spill 20% av båndbredden min. Dette for å unngå hakking i enkelte online spill. Lenke til kommentar
Sentinel Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Virket som det programmet kan overvåke, men ikke prioritere båndbredde til de forskjellige applikasjoner. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg lastet ned netpeeker 2.53 og med det kan du kontrollere upload og download på hvert enkelt program. Mulig det er noe nytt på nyeste versjon. Jeg testet denne funksjonen på dc++ men da hang maskina seg da jeg startet opp DC++....så hvor stabilt dette er vet ikke. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Netlimiter og Bandwidth Controller kan vel begge begrense båndbredde. Men jeg tror Netlimiter er den eneste som kan kontrollere forskjellig fra program til program? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Virket som det programmet kan overvåke, men ikke prioritere båndbredde til de forskjellige applikasjoner. Du dobbelklikker på feks internet explorer i winduet til Netpeeker og gir den begrensninger,slik fortsetter du... På denne måten skaffer du frie resurser til å splle online. Jeg kjenner ikke til stabiliteten,men har lest dårlige Poster om Netpeeker. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du kan prøve DU Super Controler. Det har ikke mulighet å begrense diverse applikasjoner enkeltvis men det kan prioritere download slik at du får max upload og download hastighet samtidig. http://www.homeqos.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå