Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Okai. Brukte GTS8800 eller hva kortet hette fra XFX først og det var 1 port på det . etter det kjøpte jeg ATI saphire 4870 som da trengte 2 PCI strøm å da følgte det med overgang så kanskje derfor jeg forsatt kjører det. Skal sjekke PSU med en gang å se i baggen fra corsair om det er en kabel til til skjermkort. Kjedelig om rammen skal ryke nå etter 2 år å snart ny pc på gang. Da blir denne gjort om til server pc som bare laster ned eller til hjemmekino til tven. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Joda var 2 stk av de haha. corsair skuffer ikke men jeg gjør xD Takker for hjelpen så prøver å bytte å se hvordan det går. Men sånn i tilfelle kan du annbefale noen andre brikker som funker greit? skal oppgradere snart så er ikke så farlig men er ikke gjærrig på penga heller, men vil ikke gå all out på noe som skal blir stående i et hjørne snart Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Var på tur i seng, men klarer et svar til Jeg redigerte siste postem min, kjør memtest på brikkene, og se om dem er i orden. Hvis dem er ok i følge testen, så trur jeg du får nye BallistiX PC8500 2.0V i fra Komplett, bare du nevner problemer med dem. Skulle mene dem har fått mange i retur. Det er 10 år's garanti på dem! Go Natt Lenke til kommentar
wiak Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 det følger med 2 stk PCIe strøm kabler, har samme strømforsnyingen selv, HX620 prøv å skru av automatisk driver oppdatering Control Panel\All Control Panel Items\System > System Properties > Device Installation Settings > skru av automatisk kan hjelpe vis du får installert gamle drivere som du ikke vil ha via windows update Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 det følger med 2 stk PCIe strøm kabler, har samme strømforsnyingen selv, HX620 prøv å skru av automatisk driver oppdatering Control Panel\All Control Panel Items\System > System Properties > Device Installation Settings > skru av automatisk kan hjelpe vis du får installert gamle drivere som du ikke vil ha via windows update Finner ikke den i windows 7 jeg. Var på tur i seng, men klarer et svar til Jeg redigerte siste postem min, kjør memtest på brikkene, og se om dem er i orden. Hvis dem er ok i følge testen, så trur jeg du får nye BallistiX PC8500 2.0V i fra Komplett, bare du nevner problemer med dem. Skulle mene dem har fått mange i retur. Det er 10 år's garanti på dem! Go Natt ja alt var ok. tokk 37 min å ta testen men alt var ok. Får teste litt vidre ingame nå å sjekke om alt er ok hvis ikke ringer jeg onkel komplett Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 37 minutter er på ingen måte nok. Minimum 3-4 timer, og visse feil vises ikke før etter opptil 12-24 timer. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 37 minutter er på ingen måte nok. Minimum 3-4 timer, og visse feil vises ikke før etter opptil 12-24 timer. Nei men når testen står 100% complete med den boot up memdisk programmet så kan jeg ikke gjøre så veldig mye mer. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Funker forsatt dårlig : \ kan det funke å oppdatere bios ? ikke oppdatert siden 2007 Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Ikke fått testet så mye enda men sist når jeg hadde overdrive ulåst så hadde jeg kortet på 1200 men hadde ikke huket av "Enable ATI overdrive" men den sto på 1200 før jeg formaterte. Nå har jeg innstalert catalyst fra XFX sin side siden de sier det er personlig driver pr kort "yah right" Og nå står den på 1300. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå