kakt_us Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei gode hjelpere Jeg lurer på å kjøpe meg en forsterker til huset i neste mnd Og trenger litt tips til hva som er gode forsterkere. Mine krav blir : Minst 3HDMI inntak. 1HDMI ut(jeg har bare 1 HDMI inn på min tv) 7.1 lyd. Pris på rundt 4000kr, helst ikke noe serlig over dette. Jeg har ikke noen kjempe gode høytalere enda, men dette er noe jeg skal ta innkjøp av senere. Jeg har en aktiv 10" energy sub fra før ut. (synes det er ok lyd i denne) Jeg er ikke en reser på dette, så derfor spør jeg dere om litt hjelp Jeg har fått annbefaling på en Pioneer som skal hete noe med vsx919 , eller vsx1019 MVH: Kim Trodal Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Pioneer vsx-919 og 1019 er meget gode. Ellers kan jeg anbefale Yamaha RX-v765 også. Spesielt med pure direct aktivert er lydkvaliteten fra den helt utrolig. Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Yamaha RX-V765 og Onkyo 707 er nok de beste kjøpene du kan gjøre i 4-5000 kr klassen. Begge er testvinnere og godt utstyrt. De har også pre-out, slik at du kan koble til effektforsterker om du skulle trenge dette i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå